خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در جهت ایجاد اشتغال روستائیان به ویژه در مناطق محروم کشور، تسهیلات کارآفرینی با سود حداقلی پرداخت می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد سعیدی‌کیا شامگاه دیشب در مراسم اهدا 2 هزار اسناد بنیاد علوی در سالن ورزشی ولایت شهر انبارالوم اظهار داشت: این تسهیلات در جهت رونق کسب و کار در مناطق محروم و روستایی با همکاری استانداری و فرمانداران و بانک سینا انجام خواهد شد.

وی افزود: امشب با همکاری اداره ثبت و اسناد, بنیاد مسکن, بنیاد مستضعفان و علوی, 2 هزار فقره اسناد کشاورزی و مسکونی برای آرامش خاطر شما به صورت کاملا رایگان اهدا شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: چند سال گذشته مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی مناطق محروم, دستور اهدا رایگان سند دادند و ما برای پیروی به فرمایشات مقام معظم رهبری این کار را انجام می‌دهیم.

سعیدی‌کیا تاکید کرد: هر زمان به استان گلستان سفر میکنم, روحیه و علاقه شما به نظام جمهوری اسلامی, انگیزه بنده به کار را دوچندان می کند.

ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا هم در این مراسم اظهار داشت: بخش وشمگیر, محروم‌ترین منطقه شهرستان آق‌قلا است و مشکلاتی در زمینه تامین آب شرب و واگذاری اراضی دارد.

وی افزود: احداث آب انبار, احداث مدارس تامین آب کشاورزی از مطالبات به حق این مردم که خون جوانانشان را برای این نظلام دادند, است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید