خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان استانداری یزد از اجرای طرح «مسیر کسب و کار من» ویژه صاحبان ایده و صاحبان مشاغل نو پا در استان یزد خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، رقیه کرمانیان در جلسه کارگروه زنان و خانواده استانداری یزد با اشاره به اجرای طرح ملی مسیر کسب و کار من در یزد اظهار داشت: ثبت نام در سامانه این طرح از ۱۰ روز پیش آغاز شده و تا ۱۰ روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: برای هر استان سهمیه ۱۰۰ نفره برای ثبت نام در این طرح در نظر گرفته شده که در استان یزد، ظرفیت ۷۰ نفری برای زنان و ظرفیت ۳۰ نفری برای مردان در نظر گرفته شده است.

کرمانیان بیان کرد: در قالب این طرح، افراد صاحب ایده برای ادامه کسب و کار خود و موفقیت در مسیر اجرایی کردن ایده‌های خود، آموزش داده می شوند.

مدیرکل امور بانوان استانداری یزد خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۹ نفر در سامانه این طرح ثبت نام کرده اند که امیدواریم در مدت زمان باقیمانده، با اطلاع رسانی توسط ادارات و دستگاه‌های مختلف، شاهد افزایش مشارکت صاحبان ایده و مشاغل نو پا باشیم.

وی یادآور شد: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مرکز توسعه کارآفرینی اجرا می شود و در استان‌ها، دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری، متولی اجرای این طرح هستند.

کرمانیان در بخش دیگری از این کارگروه با اشاره به مصوبه جلسه قبل کارگروه زنان و خانواده استانداری یزد بیان کرد: مصوباتی در راستای فرهنگ سازی در زمینه خرید کالاهای ایرانی داشتیم که هر دستگاه باید بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مسئولیت های خود را به انجام برساندد.

وی تصریح کرد: بانوان بیشترین تاثیر را در زمینه خرید کالای ایرانی دارند و احساس می شود لازم است در بین بانوان، اصلاح فرهنگ مصرف انجام شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید