خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان استاندار تهران با اشاره به ضرورت تسهیل در روند شروع کسب‌وکار برای کارآفرینان و افراد جوایای کار گفت: اورژانس کار "سامانه مشاوره کارآفرینی" با هدف تسهیل در ایجاد کسب‌وکار در استان تهران راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب، ثریا شارقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سردرگمی کارآفرینان و افراد جویای کار برای شروع فعالیت اظهار داشت: افراد جویای کار و همچنین کارآفرینان در شروع فعالیت یا ضمن کار با مشکلات اداری و قانونی زیادی مواجه می‌شوند که به دلیل عدم اطلاع از فرآیندهای قانونی ممکن است ادامه فعالیت برای آن‌ها دشوار شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه ایران در رتبه 126 به لحاظ تسهیل در راه‌اندازی کسب‌وکار قرار دارد افزود: دلیل این رتبه پایین وجود موانع اداری است، چرا که شکل و سازوکار مشخصی برای آن تعریف نکردیم تا موانع در زمینه صدور مجوزها و مشکلات قانونی حل شود که باید برای این مشکل چاره‌اندیشی کرد.

مدیرکل امور بانوان استاندار تهران تصریح کرد: باید جایی باشد که سریعاً مشکلات رصد شده و موانع حل شود تا به راحتی بتوان مجوزهای کسب‌وکار را صادر کرد برای تسهیل در این امر درصدد هستیم سامانه مشاوره کارآفرینی یا اورژانس کار را در استان تهران راه‌اندازی کنیم.

شارقی با بیان اینکه مصوبات و کارهای کارشناسی مربوط به اورژانس کار انجام شده گفت: مصوبات مربوط به اورژانس کار در کارگروه اشتغال، کارگروه بانوان و همچنین ستاد اقتصاد مقاومتی تصویب شده که زمینه اجرایی شدن آن فراهم ‌شده است.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: شرایط فراهم شده و اکنون می‌توان وارد فاز اجرایی راه‌اندازی اورژانس کار شد، که کارآفرینان و افراد جویای کار اگر برای شروع کار یا ضمن فعالیت با مشکلی مواجه شدند با تماس با این اورژانس می‌توانند مشکلات خود را مطرح و راهکارهای اجرایی را دریافت کنند.

مدیرکل امور بانوان استاندار تهران با اشاره به اینکه ادارات و سازمان‌ها باید به اورژانس کار پاسخگو باشند خاطرنشان کرد: اورژانس کار تمام استان تهران را پوشش می‌دهد و با تشدید نظارت‌ها از سوی این سامانه ادارات و سازمان‌ها نمی‌توانند در زمینه تسهیل کسب‌وکار سهل‎انگاری کنند، در واقع این سامانه در کم کردن سنگ‌اندازی در مقابل کارآفرینان موثر است و از آنها حمایت می‌کند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید