خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: دانش بنیان هایی که در راستای ایجاد فرصت‌ های شغلی پایدار و در چارچوب اشتغال فراگیر باشند در قالب اعطای تسهیلات بانکی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسین ریاحی با تاکید بر اهمیت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به کارآفرینان و متقاضیان بخش خصوصی و تعاونی ها اظهار داشت: این تسهیلات به طرح‌های اقتصادی بخش غیردولتی با اولویت رسته‌های اقتصادی پراشتغال همچون حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و دانش بنیان ها از اولویت‌ها است ادامه داد: خوشبختانه میزان اعتباری که برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به استان یزد در نظر گرفته شده مطلوب بود و استان یزد جایگاه خوبی در زمینه اعتبارات اشتغالزایی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با بیان اینکه در سال گذشته پس از ابلاغ اجرای طرح پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فراگیر ۱۳۶ طرح با اشتغال هزار و ۹۰۴ نفر تصویب شد عنوان کرد: متاسفانه روند پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها در این زمینه بسیار کند بوده و کمتر از ۱۰ طرح موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی با بیان اینکه در سامانه کارا که برای ثبت طرح ها و روند دریافت تسهیلات طراحی شده است نیز تنها شش طرح به ثبت رسیده که به دلیل سرعت کند روند پرداخت تسهیلات آنگونه که باید در اجرای این طرح ها موفقیت حاصل نشده است.

ریاحی با تاکید بر اینکه بانک ها باید روند پرداخت تسهیلات اجرای طرح ها را سرعت بدهند اظهار داشت: در سال جاری نیز ۳۴ طرح با اشتغالزایی ۸۵۴ نفر در کارگروه مصوب شده است که برای تحقق این مصوبات و ایجاد اشتغال نیاز به همراهی بانک ها داریم.

وی بیان داشت: با اجرای این طرح ها تعداد ۲ هزار و ۷۵۸ نفر از بیکاران استان کم خواهد شد و عملکرد بسیار خوبی در بخش تسهیلات روستایی و عشایری ارزیابی می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید