خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهردار یزد با اشاره به ظرفیت‌ های بالای شهر جهانی یزد و پیشینه مردمان یزد در کارآفرینی و اقتصاد گفت: یزد شهری کارآفرین بر پایه دانش خواهد شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی جمالی نژاد در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی بانوان یزد با اعلام آمادگی مجموعه شهرداری برای فعالیت های مختلف اجتماعی اظهار داشت: خوشبختانه با تغییر نگرشی که در اداره شهرها به وجود آمده، شهرداری ها از یک نهاد صرفا خدماتی تغییر ماهیت داده و به کسب و کارها نیز توجه دارند.

وی با بیان اینکه در دهه های اخیر با تحول اندیشه‌ های متعدد در عرصه مدیریت شهری مباحث شهرهای فن آفرین نیز مورد توجه قرار گرفته است ادامه داد: امروز با توجه به وضعیتی که شهر یزد دارد و نیاز به ایجاد اشتغال در فعالیت های کم آبخواه است باید تلاش کرد تا یزد به شهری کارآفرین بر پایه دانش تبدیل شود.

شهردار یزد با اشاره به سابقه پیشینیان در ایجاد اشتغال در یزد اضافه کرد: یزد شهری است که می تواند در آینده نه چندان دور اقتصاد آن مبتنی بر دانش و ایجاد ارزش‌ افزوده آن هم از تبدیل دانش به ثروت باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرهای دانش محور و کارآفرین مورد توجه سرمایه گذاران بوده و ثروت آفرین خواهند شد اظهار داشت: خوشبختانه یزد این بستر را دارد تا به شهری کارآفرین در کشور تبدیل شود و شهرداری نیز این آمادگی را دارد تا از طریق تعامل سازنده با مسئولان به این مهم جامه عمل بپوشاند.

جمالی نژاد با بیان اینکه شهر یزد برای پایلوت شدن بسیاری از اقدامات مؤثر و خوب کشور آمادگی بسیار بالایی دارد افزود: خوشبختانه مشارکت مردم در پیشرفت و توسعه شهر یزد ستودنی است و مردمان یزد نسبت به اقداماتی که در شهر انجام می شود حساسیت و توجه دارند لذا مسئولان استان می توانند با مشارکت مردم در این زمینه اقدام کنند.

وی با اشاره به راه اندازی و آغاز به کار بازارچه دائمی صنایع دستی بانوان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با توسعه و رشد این حرکت سازنده شاهد رونق چنین نمایشگاه‌ ها و بازارچه‌های دائمی تولیدات بانوان یزدی باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید