خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی در قزوین برگزار می شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، معصومه مرادیان در این باره اظهار کرد: طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب وکار و کارآفرینی با عنوان «مسیر کسب و کار من»، همزمان با سراسر کشور در استان قزوین برای ۱۰۰ نفر از جوانان صاحب ایده برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با هدف آگاه سازی مخاطبان از مزیت های اقتصادی و فرصت های کسب و کار بومی، آشنایی با فرآیند راه اندازی کسب وکار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه­ ی کارآفرینی برگزار می شود.

مرادیان با بیان اینکه طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب وکار و کارآفرینی با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان وخانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان وجوانان برگزار می شود اظهار داشت: در این طرح ۱۰۰ نفر از جوانان علاقمند استان، شناسایی و در سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای طرح بهرمند می شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: این طرح ویژه بانوان استان است و حداکثر ۳۰ درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی به مردان اختصاص پیدا می کند.

مرادیان در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این طرح با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده گفت: جوانان علاقمند به خویش فرمایی، جوانان صاحب ایده و جوانانی که کسب و کار نو پا دارند می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرط سنی شرکت کنندگان ۲۰ تا ۴۰ سال است، ادامه داد: ثبت نام در این طرح، صرفا از طریق سایت انجام می شود و مخاطبان نهایی از بین ثبت نام کنندگان انتخاب می شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین به خدمات ارائه شده در طرح اشاره کرد و گفت: افراد با شرکت در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزش هایی در زمینه جستجوی فرصت های کسب و کار و کارآفرینی، ایده یابی، بوم مدل کسب و کار و ترسیم نقشه راه با الگوی کارآفرینان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند.

زمان نهایی برگزاری رویداد پس از ثبت نام و انتخاب متقاضیان تعیین و به اطلاع رسانده می شود.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید