خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی وضعیت تمایل به کارآفرینی را در کشور مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، عیسی منصوری،معاون توسعه کارآفرینی در نشست هم اندیشی  مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی  وخدمات  کارآفرینی که با حضورنمایندگان این مراکز از سراسر کشوربرگزار شد افزود : افراد تمایل دارند کارافرینانه فعالیت خود را اغاز کنند اما بسیاری از کار افرینان مهارت کافی ندارند بنابراین بیش از هر موضوعی علاوه بر گفت و گو در فضای کسب و کار باید مهارت کارافرینان افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد : این روزها و با رونق مباحث دانش بنیان مباحث تجاری سازی نیز مطرح می شود این در حالی است که اگر نگاه کارافرینان اموزش مهارت باشد.باید تفاوتی میان مشاوره کسب و کار و افرادی که به أشخاص دارای کسب و کار مشاوره می دهند قائل شویم   چرا که ویژگی های مشاوره کارافرینی کاملا متفاوت با مشاوره کسب و کار است .

معاون توسعه کارافرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی ابعاد مختلف مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی وخدمات کارافرینی را تشریح کرد و رهکارهای علمی بهبود فعالیت این نوع مراکز را توضیح داد .

حاضران در نشست نیز نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند .

گفتنی است رحیم سرهنگی ، مدیرکل توسعه کارافرینی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز ، هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت های مراکز مشاوره و خدمات کارافرینی دانست و گفت : در سال جا ری این گونه نشست ها در راستای هم اندیشی و بانگاهش خلاقانه  دنبال می شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید