خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.75 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هشتمین دوره همایش حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور روز سه‌شنبه (٢٥اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب، به نقل از ستاد خبری هشتمین همایش حقوق مالکی ادبی، هنری و حقوق مرتبط، این همایش با حضور جمعی از شخصیت‌های کشوری روز سه‌شنبه (٢٥اردیبهشت‌ماه) از ساعت ٨:٣٠ صبح آغاز به کار می‌کند.

قرار است در مراسم افتتاحیه دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور و دکتر ملکشاهی رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به سخنرانی بپردازند.

بعد از افتتاحیه، از ساعت ١١ تا ١٣ برنامه‌ها با سخنرانی‌های علمی ادامه می‌یابد.

 از ساعت ١٤ تا ١٧ دو میزگرد با حضور حقوقدانان، اقتصاددانان و صنوف فرهنگی برپا خواهد شد.

مراسم اختتامیه نیز از ساعت ١٧ تا ١٨ با سخنرانی دکتر جمشید جعفرپور نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون فرهنگی به پایان خواهد رسید.

علاقمندان به حقوق مالکیت معنوی نیز به صورت آزاد می‌توانند در این مراسم از ساعت ٨:٣٠ صبح در محل سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس حضور پیدا کنند.

در این همایش که به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود سازمان جهانی مالکیت فکری، وزارت دادگستری و وزارت امورخارجه نیز مشارکت دارند.

همایش حقوق مالکیت معنوی با هدف ایجاد حساسیت عمومی نسبت به حوزه حق مولف و گسترش فرهنگ احترام به حقوق قانونی نویسندگان و هنرمندان برگزار میشود.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید