خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: یک میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به تشکل های کارآفرین جوانان در کشور تعلق می گیرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمدمهدی تندگویان اظهار داشت: طرح های تشکل های جوان در بخش کارآفرینی پس از تصویب، در کمیته تخصصی برای اخذ تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال با سود چهار درصد به صندوق کارآفرینی امید معرفی می شوند.
وی افزود: در سال جاری توانستیم سه شبکه ملی تخصصی جوانان را راه اندازی کنیم و بر این اساس، سومین شبکه حوزه کارآفرینی با برگزاری کارگاه های آموزشی و جشنواره انتخاب جوانان برتر کارآفرین کشور، در گیلان راه اندازی شده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف ما در حوزه جوانان، اختصاص اعتبارات مناسب برای ساخت خانه جوان در مراکز استان ها و شهرستان هاست که خانه جوان در مرکز استان گیلان افتتاح شد.
تندگویان ابراز امیدواری کرد که مسئولان با حضور در خانه های جوان، حرف های آنان را بشنوند و برای رفع مشکلات و معضلات جوانان، راهکارهای لازم را بیاندیشند.
خانه جوان مرکز استان گیلان عصر دیروز (دوشنبه) با حضور محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت افتتاح شد.
مراسم اختتامیه اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین کشور نیز امروز با حضور معاون وزیر ورزش در دهکده ساحلی انزلی برگزار و از 10 جوان برتر در حوزه کارآفرینی تجلیل می شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید