خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون از طراحی شناسنامه شغلی برای هر فرد ایرانی در سن کار خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، عیسی منصوری با حضور در کارگروه اشتغال استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: باید برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر ها، اشتغال روستایی ایجاد شده و این اشتغال ها تثبیت نیز بشوند چرا که نرخ بیکاری روستایی ۷ درصد است و در مقایسه با نرخ بیکاری شهری کمتر می باشد.



۳.۵درصد اشتغال کشور در حوزه کارآفرینان تعریف شده است
منصوری در ادامه با اشاره به این که تسهیلات ارائه شده به اقشار مختلف لزوما به ایجاد اشتغال منجر نمی شود، افزود: باید اعلام کنیم، که لازم است منابع  به صورت هدفمند هزینه شود و در این راستا مهم ترین موضوع در اعطای تسهیلات این است که اشتغال ایجاد شود.

وی سپس بر پرداخت تسهیلات به کارآفرینان تاکید کرد و افزود: پرداخت تسهیلات باید محلی برای توسعه کارآفرینی باشد و ریسک تخصیص منابع باید کاهش یابد چرا که ٣.٥ درصد اشتغال کشور در حوزه کارآفرینان تعریف شده است.



برای هر ایرانی در سن کار یک شناسنامه طراحی می شود
معاون توسعه اشتغال وزیر تعاون با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات باید با شرایط راحت و دائم برقرار باشد گفت: این تسهیلات باید بر توسعه اشتغال متمرکز باشد و اتصال به بازار و کیفیت نیز مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

منصوری گفت: همچنین طبق تاکیدات رئیس جمهور تخصیص منابع باید در مدت کوتاهی انجام شود و در این زمینه در صدد هستیم که برای هر فرد ایرانی در سن کار یک شناسنامه شغلی طراح شود.



در بخش بانکی برای اشتغال با تاخیر مواجه هستیم
وی با اشاره به جهت گیری استراتژیک برای دست یابی به اینکه چه کاری در توسعه اشتغال انجام می شود و لازم است که به آن اهمیت ویژه ای داه شود گفت: استان تهران ویژگی های خاصی دارد و بررسی ها نشان می دهد در بخش بانکی برای اشتغال با تأخیر مواجه هستیم چرا که در سال ٩٧ مقرر شده است که دستگاه ها طی ١٢ روز ،کمیته فنی طی ٤ روز و بانک ها نهایت تا ١٤ روز نتیجه بررسی طرح های اشتغال را مشخص کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید