خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازار اجتماعی "با سلام" با ارائه بیش از 18هزار محصول از 1130 کسب و کار از سراسر کشور، فرصتی برای صاحبان کسب و کارهای خرد و اشتغال روستائیان ایجاد کرده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا ، محمدرضا آقایا، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: "با سلام" یک بازار اجتماعی با تمرکز بر کسب و کارهای خرد است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان "باسلام" ادامه داد: کسب و کارهای خرد علی رغم اینکه بیشترین ظرفیت اشتغال کشور را به خود اختصاص می دهند، با چالش های فراوان مواجه هستند و امری درجه دو تلقی می شوند.

مدیر بازار اجتماعی "با سلام" افزود: رشد این بازار اجتماعی فرصتی را برای اشتغال روستائیان را ایجاد می کند؛ خرید از روستاها اتفاق بزرگی را در یک و دو دهه آینده برای ایران رقم می زند؛ این امر ماندگاری در روستاها و در ادامه امنیت، نشاط، رضایت عمومی، حفظ اکوسیستم و ... را در پی دارد.

آقایا با تاکید بر اینکه "با سلام" فروشگاه نیست و بازار است، توضیح داد: بازار یعنی جایی که همه اهل کسب و کار می آیند و محصول خود را ارائه می کنند و اجتماعی به این معنی است که در این بازار همه باهم در تعاملند.

وی با بیان اینکه این بازار کار خود را از آبان 95 آغاز کرده است، اضافه کرد: امروز 18هزار و 244 محصول از 1130 کسب و کار از سراسر ایران در "باسلام" ارائه می شود؛ در این بازار به دنبال شفافیت هستیم و مشتری میزان فروش هر غرفه را به صورت آنلاین مشاهده می کند، قابلیت قیاس محصولات را دارد و حتی امکان ارسال نظر در خصوص محصولات را دارد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان "باسلام" با بیان اینکه تسویه حساب با غرفه دار منوط به رضایت مشتری است، افزود: غرفه های مجازی این بازار به صورت رایگان در اختیار تمامی تولیدکنندگان محصولات مختلف در سراسر کشور است و هدف اصلی آن نیز حمایت از محصولات خانگی و کارگاه های کوچک به صورت بی واسطه است.

مدیر بازار اجتماعی مجازی "با سلام" با بیان اینکه محصولات غذایی، صنایع دستی، محصولات فرهنگی، عطاری، آرایشی بهداشتی در بخش های خانگی، محلی، سنتی، طبیعی و فرهنگی ارائه می شود، عنوان کرد: غرفه داران این مجموعه معمولا تولیدکنندگان خرد خانگی و کارگاهی هستند که در شهرستان ها، روستاها و نقاط غیرمرکزی ایران به کار مشغول هستند و حمایت این سایت از آنان سبب می شود تا ضمن رونق تولید داخل، برای افراد اشتغال پایدار با کمترین هزینه ایجاد شود.

وی با تصریح بر اینکه درآمد بازار تنها در شرایط فروش غرفه داران تعریف شده است، افزود: مدیریت هر غرفه در این بازار بر عهده خود غرفه دار است و مدیران سایت دخالتی در این کار ندارند و حتی به ارائه خدمات محتوایی، عکاسی و ... نیز به غرفه داران می پردازد ضمن اینکه این بازار سبب می شود تا تعاملات بین غرفه ها نیز رونق بگیرد و به کمک یکدیگر بروند.

آقایا تصریح کرد: یکی از دشواری های این مسئله هزینه های پستی است که تلاش داریم با تعامل با اداره پست بتوانیم این هزینه را برای مشتریان کاهش دهیم تا خدمت بیشتری به تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی شود.

آقایا با تاکید بر لزوم ورود نهادهایی مانند حوزه علمیه به عرصه این نوع فعالیت ها برای عرضه محصولات فرهنگی و دینی خود و با بیان اینکه این مجموعه با حمایت پارک علم و فناوری در این راستا قدم برداشته است، عنوان کرد: رایزنی هایی در این خصوص با مرکز خدمات و مدیریت حوزه صورت گرفته است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید