خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری از افزایش تعداد شتاب‌دهنده‌های زیست‌فناوری در سال جاری خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، مصطفی قانعی با اشاره به ضرورت افزایش شتاب‌دهنده‌های زیست‌فناوری در کشور، گفت: شتاب‌دهنده‌ها شرکتهایی هستند که در ایده‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کنند. آنها به صاحبان ایده‌ها کمک می‌کنند تا بتوانند تعریفی صحیح و نمونه اولیه مناسبی از کالا و یا خدماتی که قصد نوآوری در آن صنعت را دارند، ارائه دهند.

وی با بیان اینکه شتاب‌دهنده‌ها در توسعه فعالیت‌ شرکت‌ها موثر هستند، افزود: محققان می‌توانند با استفاده از صندوق زیست‌فناوری برای اجرا کردن طرح‌های خود اقدام کنند.

به گفته قانعی، تا کنون 12 گروه در (شتاب‌دهنده پرسیس) به عنوان نخستین شتاب‌دهنده در حوزه زیست فناوری پزشکی (دارو و تجهیزات) و طب بازساختی (سلول‌های بنیادی) حمایت ‌شده که در حال فعالیت هستند و تلاش می‌کنیم امسال تعداد این شتاب دهنده‌ها را افزایش دهیم.

وی همچنین تصریح کرد: برنامه‌هایی که شتابدهنده‌ها ارائه می‌دهند، معمولا از لحاظ زمانی محدود هسـتند و در بیشتر مواقع این بازه زمانی حدود 3 ماه است و سعی می‌کنند در این بازه زمانی با فراهم آوردن خدمات آموزشـی، مقداری سرمایه و محل کار برای صاحبان ایده‌ها به آنها در رسیدن به هدفشان کمک کننـد.





نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید