خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی از برگزاری 82 کارگاه مشاوره ای اشتغال و کارآفرینی در یک سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، جعفر رزمی با بیان عملکرد یکساله بسیج سازندگی استان، گفت: پرداختن به بحث آموزش برای توسعه کارآفرینی جزو اهداف اصلی این مجموعه است .
وی اعلام کرد: در یک سال گذشته بیش از 8 هزار نفر در حوزه فنی و حرفه ای و 41 هزار نفر در بخش سلامت تحت آموزش های بسیج سازندگی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: در حوزه تربیت مربی نیز بسیج سازندگی وارد عرصه شده و تاکنون 368 نفر از مربیان فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی با برگزاری دوره های مختلف گواهی نامه های مربوطه را اخذ کرده اند.
رزمی گفت: 179 مربی در بخش فنی و حرفه ای ، 116 مربی در بخش جهاد کشاورزی و 73 مربی در سایر بخش ها توسط بسیج سازندگی تربیت و برای برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی به نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم اعزام شدند.
وی، آموزش و مشاوره نیروهای جوان و آماده به کار، بسترسازی برای اشتغال جوانان، تشکیل کلاس های آموزش سلامت برای ارتقای سطح سلامت جامعه، تسهیل سرمایه گذاری در طح های اقتصاد مقاومتی و کمک به اخذ مجوزهای مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه های همسو را از رویکردهای بسیج سازندگی در حوزه آموزش و کارآفرینی عنوان کرد.
رزمی انعقاد تفاهم نامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی استان را از جمله اقدامات بسیج سازندگی برای کارآفرینی عنوان کرد و گفت: در همین راستا تفاهم نامه هایی نیز با معاونت غذا و دارو و همچنین معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز منعقد شده است.
وی ، انعقاد چنین تفاهم نامه هایی را در راستای اشتغالزایی ارزیابی کرد و افزود: طی هفته های اخیر نیز تفاهم نامه سه جانبه بین بسیج سازندگی و بسیج جامعه زنان و جمعیت حمایت از کارآفرینی و توانمندسازی زنان تعاون گر به امضا رسید.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید