خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار قزوین بر ضرورت شناسایی و استعدادیابی بانوان کارآفرین در استان تاکید کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالمحمد زاهدی در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان قزوین گفت: زنان توانمند زیادی در استان هستند که می‌توانند کارآفرینان خوبی باشند، ولی این نیرو‌ها باید شناسایی و در مرحله بعدی در رشته‌های مختلف آموزش داده شوند.
وی افزود: ایجاد و راه اندازی شبکه ارتباطی با هدف تبادل نظر بین بانوان کارآفرین یک امر ضروری است که باید پیگیری و اجرایی شود.
زاهدی، خطاب به کمیته حقوقی شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان استان گفت: این کمیته باید ارتباط خوبی با مدیریت دادگستری استان داشته باشد و به موضوعاتی مانند کمک به زنان زندانی، آموزش حقوقی و مهارت‌های زندگی به جامعه‌ی بانوان بپردازد.
استاندار قزوین گفت: البته مهارت آموزی در حوزه‌ی خانواده صرفا اختصاص به بانوان ندارد بلکه جامعه مردان نیز باید در این حوزه ورود یابند تا شاهد نتایج مثبت این آموزش‌ها در نهاد خانواده و زندگی فردی و اجتماعی افراد باشیم.
وی افزود: وجود مشکلات و موانع فرهنگی در استان صرفا به نگاه و دیدگاه جامعه‌ی مردان بر نمی‌گردد بلکه در حوزه‌ی بانوان نیز می‌بایست اعتماد به نفس و باور به توانمندی‌های خود در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نیز تقویت شود.
زاهدی با اشاره به ارتقای جایگاه بانوان گفت: بهره مندی از توانمندی‌های بانوان در عرصه‌های مدیریتی و تصمیم گیری در استان استمرار دارد، ولی این حرکت با در نظر گرفتن ملاحظات وموانع فرهنگی نباید با سرعت انجام شود.
زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست خواستار همبستگی بیشتر بانوان شد.
وی همچنین به مشکلات معیشتی رسانه‌ها اشاره و خواستار رسیدگی بیشتر در این زمینه شد.
زرآبادی گفت: ارتقای جایگاه مدیریتی بانوان در استان روند خوبی داشته است و اگر شایسته سالاری به دور از جنسیت گرایی باشد بانوان می‌توانند ۵۰ درصد پست‌ها را در اختیار داشته باشند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید