خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران گفت: رتبه جهانی ایران برای بهبود فضای کسب و کار، 124 است که می توان آن را به کمتر از 50 کاهش داد.


به گزارش کارآفرین ناب، محمد رضا نجفی منش در گفت وگو با رادیو اقتصاد با اشاره به امضای تفاهم نامه بین اتاق بازرگانی تهران و وزارت امور اقتصاد و دارایی افزود: نمره فضای کسب و کار ایران در جها ن 56/48 درصد است که با کشور نیوزیلند به عنوان شاگرد اول دنیا نیم نمره فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه تفاوت نیم نمره ای ایران به دلیل نقاط ضعف ما در 10 مورد است گفت: بهبود فضای کسب و کار قانونی برعهده وزارت امور اقتصاد و دارایی است که در این تفاهم نامه اتاق بازرگانی تهران به عنوان بازو کمکی به اجرای این قانون کمک خواهد کرد.

نجفی منش شناسایی شاخص های مشخص شده که سبب کاهش نمره ایران در جهان است را برعهده اتاق بازرگانی تهران دانست و ادامه داد: پس از انجام کار کارشناسی از سوی اتاق بازرگانی تهران با همکاری اتاقهای سراسر کشور، به دنبال روشهای اجرایی آن خواهیم بود.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه این تفاهم نامه در 4 بند اجرایی می شود گفت: بند اول موضوع تفاهم نامه، فعالیت در راستای بهبود فضای کسب و کار، آسیب شناسی و اطلاع رسانی و فراهم شدن زمینه استفاده از نهادهای بین المللی از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی، استفاده از اتاق تهران از سوی وزارت اقتصاد برای پیگیری مشکلات ، شناسایی و برگزرای جلسات مورد نیاز با حضور نمایندگان هردو ارگان برای جمع آوری نظر کارشناسان و ارائه گزارشها­در هر 6 ماه است.

وی افزود: ما برای اجرای این تفاهم نامه به همکاری همه ارگانها و دستگاه های اجرایی نیازمند هستیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید