خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رقابت استارت‌آپی-inotexpitch روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در تهران برگزار می‌شود.
ثبت‌نام از تاریخ ۵ خردادماه آغاز و تا ۲۰ خردادماه ادامه خواهد داشت.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ برگزاری رقابت بین استارت‌آپ‌ها است. یک بخش جذاب در نمایشگاه‌های نوآوری در دنیا، رقابت استارت‌آپ‌ها در قالب مسابقه‌ای است که در آن ضمن حضور داوران برای امتیازدهی، سرمایه‌گذاران نیز حضور دارند تا بتوانند فرصت‌های مناسب را شناسایی کنند و با آن‌ها به مذاکره بپردازند.

مرحله اولیه این رقابت‌ها، در خرداد و تیرماه سال ۹۷ (ماه ژوئن سال ۲۰۱۸) در ۴ شهر مختلف ایران (تهران، اهواز، شیراز و مشهد) برگزارشده و برترین‌های هر شهر مشخص خواهند شد. در هر شهر ۲ استارت‌آپ منتخب امکان حضور در مرحله نهایی رویداد هم‌زمان با نمایشگاه اینوتکس را خواهند داشت، که به تیم اول هر شهر کمک‌هزینه حضور در رویداد نهایی تهران نیز تعلق می‌گیرد.

در رویداد نهایی استارت‌آپ‌های برنده این ۴ شهر به همراه منتخبین استارت‌آپ‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس به رقابت خواهند پرداخت. این استارت‌آپ‌ها توسط داوران ارزیابی‌شده و در پایان، جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

این رقابت‌ها با هدف سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها انجام می‌شود، لذا دبیرخانه نمایشگاه با دعوت از سرمایه‌گذاران برای شرکت در این رویداد مقدمات لازم را جهت سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها فراهم آورده است.

جوایز استارت‌آپ‌های برتر به این شکل خواهد بود:
•    استارت‌آپ اول ۸ میلیون تومان
•    استارت‌آپ دوم ۵ میلیون تومان
•    استارت‌آپ سوم ۳میلیون تومان

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید