خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری صندوق کارآفرینی امید با هدف تعامل و هم افزایی دانش، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کارآفرینان و افراد خلاق و نوآور تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، حامد جولایی اظهار داشت: 20 درصد اعتبار تفاهم نامه در اختیار کارگروه ملی برای اختصاص به طرح های ویژه و برنامه های مصوب 2 طرف در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه حداکثر اعتبار ابلاغی برای طرح های مرتبط با حوزه ورزش 20 درصد است، افزود: همچنین طرح هایی که مجریان آن بالاتر از 29 سال دارند و نیز تسهیلات سرمایه در گردش، حداکثر 15 درصد از کل اعتبار تفاهم نامه را شامل می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: دوره باز پرداخت اقساط برای طرح های راه اندازی با احتساب مراحل تنفس 60 ماه، طرح های تجهیز، نوسازی و تکمیل 36 ماه و برای طرح های سرمایه گردش حداکثر 12 ماه خواهد بود.
جولایی تاکید کرد: موضوع های مورد حمایت در بخش های صنایع دستی و گردشگری، فناوری اطلاعات (فضای مجازی، صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و گلخانه های با مقیاس کوچک، کفش و پوشاک است.
وی گفت: صنایه خلاق (اسباب بازی، چاپ و نشر، گرافیک، طراحی محصولات، تبلیغات و بازاریابی، موسیقی و هنرهای نمایشی، معماری و گیاهان دارویی)، طرح های حوزه توسعه صنعت بسته بندی و توسعه واحد بارانداز با هدف ایجاد شبکه فروش محصولات تولیدی روستاها، از دیگر طرح های مورد حمایت برای دریافت تسهیلات است.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: طرح های ارائه شده کمتر از 500 میلیون ریال در کارگروه استانی تصویب خواهد شد و بالاتر از این مبلغ با تایید وزارت ورزش و جوانان پرداخت می شود.
جولایی به شرایط افراد برای دریافت تسهیلات نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بومی بودن، رعایت بازه سنی 18 تا 29 سال( به استثنای مراکز و دفاتر مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، سمن های اشتغالزایی آسیب های اجتماعی، اعضای فعال سازمان های مردم نهاد دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان، طرح های کارآفرینی و خلاق جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی، تعاونی ها، شرکت های سهامی خاص با مدیریت جوانان) از جمله مهمترین این شرایط است.
وی یادآور شد: افراد متقاضی می توانند از روز شنبه 19 خرداد به مدت 2 هفته موضوعات و طرح های خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان واحد معاونت فرهنگی و امور جوانان تحویل دهند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر