خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دوره آموزشی مدیریت کسب و کار با رویکرد تحول دیجیتال (DBA) در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از دپارتمان دوره های تخصصی مدیریت دانشگاه تهران، مهدی شامی زنجانی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران در این باره گفت: با توجه به اهمیت و لزوم دیجیتالی‎سازی سازمان‎ها و صنایع کشور، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، اقدام به برگزاری دوره عالی مدیریت کسب وکار با گرایش تحول دیجیتال کرده است.

وی با تاکید براینکه امروز باید همه صنایع کشور به‎سمت دیجیتالی شدن حرکت کنند و هر گونه تاخیر در این رهسپاری، باعث عقب ماندن بیشتر از کشورهای منطقه و دنیا خواهد شد، گفت: هدف این دوره، پرورش مدیرانی با تفکر و نگرش دیجیتال است که این مهم یکی از گام های اصلی در مسیر دیجیتالی شدن کشور خواهد بود.

شامی زنجانی افزود: مخاطبان این دوره مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره سازمان‎ها، کارآفرینان، کارشناسان و مشاورانی از صنایع مختلف (همانند فناوری اطلاعات، خودرو، نفت و گاز، دریایی، معدن، توریسم، بانکی، بیمه و ...) هستند که قصد دارند دانش و مهارت لازم برای دیجیتالی‎سازی سازمان‎های خود را کسب کنند.

به گفته وی، سرفصل‎ها و محتوای این دوره مطابق با آخرین دستاوردهای دنیای دیجیتال خواهد بود و جزئیات بیشتر در این باره در این لینک در دسترس است.

به شرکت‎کنندگان در این دوره پس از گذراندن موفقیت‎آمیز آن، گواهینامه معتبر DBA یک ساله دانشگاه تهران در دو نسخه فارسی و انگلیسی (ترجمه شده) اعطا می شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید