خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کمیسیون فضای کسب و کار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با هدف پایش و پیگیری رفع مشکلات و معضلات محیط کسب وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، پرشاد صفایی فراهانی رئیس کمیسیون فضای کسب و کار سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران گفت: کمیسیون فضای کسب وکار به عنوان یک کمیسیون موضوعی و براساس مصوبه هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای با هدف پایش، احصا و پیگیری رفع مشکلات و معضلات محیط کسب وکارهای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این کمیسیون همچنین قصد دارد با پایش قوانین و مقررات حوزه فاوا، پیشنهادهای اجرایی برای بهبود و توسعه فضای کارآفرینی ارائه کند. درهمین حال علاوه بر پایش شناسایی و حذف مقررات دست و پاگیر کسب و کارهای صنف، این کمیسیون تلاش می کند راهکارهای موجود به منظور مقابله با فساد اداری در حوزه کسب و کارهای فاوا را شناسایی کند.

رئیس کمیسیون فضای کسب و کار سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، یکی دیگر از اهداف مهم این کمیسیون را تلاش برای ایجاد پایبندی دستگاه های دولتی وعمومی به قراردادها و اجرای تعهداتشان در برابر بخش خصوصی عنوان کرد.

رئیس کمیسیون فضای کسب و کار همچنین به موضوع استفاده از ظرفیت های قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر اشاره کرد و گفت: این کمیسیون بنا دارد با بهره گیری از ظرفیت های قوانینی مانند «بهبود مستمر محیط کسب و کار» و «رفع موانع تولید رقابت پذیر» و از طریق پیگیری مواد مرتبط آنها، راهکارهایی به منظور بهبود محیط کسب و کار صنف فناوری اطلاعات ارائه کند.

به گفته صفایی فراهانی، کمیسیون فضای کسب و کار با توجه به ماموریتش علاوه بر تقویت ارتباطات داخلی با سایر کمیسیون ها به منظور شناسایی دقیق معضلات محیط کسب وکار حوزه های مختلف کسب وکار فاوا، به دنبال تقویت تعاملات بیرونی سازمان نظام صنفی رایانه ای با نهادهای مرتبط همچون کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی استان تهران، شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت و سایر نهادهای ذی ربط است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید