خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و خدمات این صندوق تا پایان شهریورماه سال جاری به صاحبان طرح‌های اشتغال‌زایی ارائه خواهد شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، اصغر نورالله‌زاده در کارگروه اشتغال استان البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد، گفت: صندوق کارآفرینی امید کشور برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در حوزه ایجاد مشاغل روستایی انجام داده معتقد است که باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را برد تا به بهبود شرایط اقتصاد کشور دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه سامانه‌ای به‌منظور معرفی و ارائه طرح مشاغل روستایی به این صندوق راه‌اندازی شده است، افزود: این سامانه از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده که امیدوار هستیم استان البرز در این راستا گام برداشته باشد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور تصریح کرد: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و خدمات این صندوق تا پایان شهریورماه سال جاری به صاحبان طرح‌های اشتغال‌زایی ارائه خواهد شد.

به گفته نورالله‌زاده همکاری و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی همچون جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و غیره می‌تواند در اجرایی شدن طرح‌های ایجاد شغل مثمرثمر باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه لازم است شعار سال تحقق یابد تا شاهد ایجاد امید در زندگی مردم شویم، خاطرنشان کرد: ایجاد شغل در داخل کشور نیازمند حمایت مردم از کالای ایرانی است که امیدوار هستیم این موضوع با ارتقاء کیفیت کالاهای داخلی اتفاق بیافتد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید