خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در کنار نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها و سرمایه‌گذاران، دولت نیز می‌تواند مشاوره‌های لازم برای توسعه کسب‌وکارها را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار دهد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری نصیر با تاکید بر لزوم ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی در قلب دانشگاه‌ها اظهار کرد: نیازمند آنیم تا در دانشگاه‌ها یک سیستم و اکوسیستم کارآفرینی شکل بگیرد و در راستای این اقدام مهم کمک‌های لازم به دانشجویانی که ایده‌های باقابلیت تجاری‌سازی دارند صورت گیرد.

معاون علمی و فناوری، با تاکید بر لزوم ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی در قلب دانشگاه‌ها اظهار کرد: نیازمند آنیم تا در دانشگاه‌ها یک سیستم و اکوسیستم کارآفرینی شکل بگیرد و در راستای این اقدام مهم کمک‌های لازم به دانشجویانی که ایده‌های باقابلیت تجاری‌سازی دارند صورت گیرد.

ستاری با اشاره به نقش مؤثر دانشگاه‌ها و  سرمایه‌گذاران بیان کرد: در کنار نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها و سرمایه‌گذاران، دولت نیز می‌تواند مشاوره‌های لازم برای توسعه این کسب‌وکارها را در اختیار شرکت‌ها قرار دهد.

وی ادامه داد: به‌منظور استمرار شرکت‌ها در بازار رقابتی کمک‌های  مالی می‌بایست حذف شود، لذا در این زمینه ورود  سرمایه‌گذاران و دانشگاه‌ها الزامی است.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید