خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان استاندار تهران با اشاره به راه‌اندازی سایت حامی بانو به عنوان پایلوت در استان تهران گفت: محصولات بانوان کارآفرین استان تهران وارد بازار چین می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، ثریا شارقی در همایش آموزشی انگیزشی بانوان کارآفرین شهرستان‌های دماوند، پردیس و فیروزکوه با بیان اینکه مهم‌ترین چالش‌ کارآفرینان در استان تهران اخذ مجوزهای صنفی صنعتی است اظهار داشت: نداشتن برند برای محصولات نیز از دیگر مشکلات در این حوزه است.

 وی ادامه داد: ‌برند یک سرمایه معنوی است و ممکن است از نظر برخی افراد بی‌ارزش باشد اما قطعاً یکی از مواردی که سبب شناخت کالا و صادرات آن در داخل و خارج از کشور می‌شود، داشتن برند مناسب است.

مدیرکل امور بانوان استاندار تهران با بیان اینکه راه نجات اقتصاد کشور صادرات است افزود: یکی از مواردی که می‌توان روی صادرات آن برنامه‌ریزی کرد صنایع دستی است که علاوه بر حفظ محیط زیست، در امر صادرات نیز حائز اهمیت بسیار است.  

شارقی در ادامه با اشاره به برخی خدمات دولت به بانوان کارآفرین تصریح کرد: تسهیلات روستایی 4 درصد و پوشش بیمه‌ای برای کارآفرینان روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر از جمله خدمات دولت است که متأسفانه به جهت عدم اطلاع‌رسانی مناسب، بسیاری از کارآفرینان از آن برخوردار نیستند.

وی سپس با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در فروش محصولات گفت:‌ در راستای این موضوع پایلوتی را با عنوان سایت حامی بانو در استان تهران قرار دادیم که بانوان، فضای مجازیِ رایگانیِ را برای فروش محصولات، تولیدات ترشی خانگی، آشپزی، صنایع دستی و غیره در دسترس دارند که فرصت بسیار خوبی است.

مدیرکل امور بانوان استاندار تهران همچنین با اشاره به اینکه این سامانه با چهار زبان مختلف بارگذاری می‌شود خاطرنشان کرد:‌ برای مثال با کشور چین وارد مذاکره شده‌ایم تا محصولات بانوان کارآفرین استان تهران در آن کشور به فروش برسد، در واقع سایت حامی بانو به عنوان مرجع اصل بودن صنایع دستی در کشور چین است که با این حرکت شاهد یک تحول بدون هیچ گونه هزینه در امور بانوان کارآفرین به وجود خواهد آمد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید