خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر گروه آموزش کارآفرینی سازمان فنی ‌و حرفه‌ای کشور گفت: 300 مربی کارآفرینی در رشته های مختلف در کشور فعالند و هر یک به طور متوسط به 100 نفر آموزش می دهند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، عباس کریمی روز گذشته در بازدید از مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای شهید اشجعی آستارا با تاکید بر این که مهم‌ترین وظیفه سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای، تربیت نیروی ماهر و مورد نیاز مؤسسات، سازمان‌ها و واحدهای صنعتی است یاداور شد: مربیان در طول 10 سال گذشته در این سازمان تربیت شده اند.
وی اظهار کرد: سازمان آموزش فنی‌ وحرفه ‌ای در چهار حوزه ساخت و تولید، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی دوره آموزش برگزار می کند و در حوزه ساخت و تولید، برای هر شهرستان حداقل یک مربی کارآفرینی تربیت شده است.
وی بیان کرد: تجهیز کارگاه‌های مراکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای کشور به سیستم‌های پیشرفته مستلزم حمایت صنایع، بنگاه‌ها و شرکای اقتصادی است و در روزهای اخیر، حدود 500 وسیله نقلیه به کارگاه‌ها اختصاص یافته است.
کریمی ادامه داد: بنگاه های اقتصادی برای پیشرفت در کارهای خود به نیروی ماهر نیاز دارند و مهارت شغلی بالاتر نسبت به دیگران، زمینه جذب افراد را در بازار فراهم می کند.
او گفت: آموزش فنی، حرفه ای و مهارت مطابق با نیازهای جامعه از مهمترین محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است و ارتباط موثر واحدهای تولیدی و مراکز فنی و حرفه ای باعث نیاز سنجی و آموزش مطابق با خواست بازار هدف می شود.
مرکز آموزش فنی و حرفه ای آستارا از سال 76 فعالیت خود را آغاز کرد و در رشته های تعمیر لوازم خانگی، برق، تراشکاری، مکانیک، تاسیسات، صنعت ساختمان، صنایع، بازرگانی و کارآفرینی آن 340 نفر آموزش می بینند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید