خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد استارتاپی مدیریت و خدمات شهری اردبیل (استارتاپ ویکند اردبیل)، 3 تا 5 مرداد ماه امسال به همت شهرداری اردبیل و با همکاری انجمن علمی کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی شعبه استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  ایسنا، این رویداد با هدف حمایت از استعدادهای جوان و ایده‌های خلاقانه و زمینه‌سازی ایجاد استارتاپ‌های نوپا برای تسهیل در خدمات شهری اردبیل و توسعه فرهنگ کارآفرینانه در این شهر برگزار می‌شود.

"گردشگری و احیای میراث فرهنگی"، "محیط زیست و مدیریت پسماند"، "فرهنگ‌سازی عمومی و حقوق شهروندی"، "محورهای توسعه شهری" و "شهر هوشمند" از جمله محورهای این رویداد محسوب می‌شوند.

رویداد استارتاپی مدیریت و خدمات شهری اردبیل، رویدادی ترویجی و با رویکرد آموزشی است. در جریان این رویداد حدود 50 الی 100 نفر از دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقمندان صاحب ایده در زمینه مباحث استارتاپ و کارآفرینی گرد هم جمع می‌شوند و ضمن اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی‌سازی یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل آموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص رویداد، ایده نوآورانه خود را توسعه می‌بخشند.

در این رویداد مشاوران و مربیان با تخصص‌های کسب وکار، فناوری اطلاعات، گرافیک و رایانه و کارآفرینی جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی تخصصی به شرکت‌کنندگان حضور دارند و در نهایت سه تیم و ایده برتر ارزیابی، داوری و معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد می‌توانند از طریق لینک https://evnd.co/gr5lw ثبت‌نام کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید