خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار لرستان گفت: تمامی کارفرمایانی که با حفظ اشتغال موجود، اقدام به جذب و بکارگیری نیروی جدید از کارجویان مراکز کاریابی کنند به مدت 2 سال از پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی معاف می شوند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، سید موسی خادمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیت ویژه مباحث اشتغال و کارآفرینی و اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید برای کاهش میزان بیکاری در جامعه، حل مشکل اشتغال درگرو حمایت از بخش خصوصی و کارفرمایان بوده و بدین منظور طرح های مختلفی در دولت مطرح و اجرا شده است.
وی اظهار داشت: براساس دستورالعمل اجرایی طرح مشوق های بیمه کارفرمایی، کارفرمایانی که از طریق مراکز کاریابی نیروی کار جدید اضافه کنند از پرداخت بیمه سهم کارفرمایی به مدت 2 سال معاف می شوند.
استاندار لرستان گفت: فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی به بالا که حداقل سه ماه از ثبت نام آنها در مراکز کاریابی و مشاوره شغلی گذشته باشد، مشمول اجرای این طرح تشویقی خواهند بود.
خادمی افزود: از تمامی فعالان بخش خصوصی و کارفرمایان انتظار می رود با همکاری اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی و همچنین مراکز کاریابی، از امکان فراهم شده برای بهره مندی از طرح های تشویقی دولت استفاده برده و گامی در جهت کاهش بیکاری و حل مشکل اشتغال بردارند.
وی بیان کرد: بر اساس بخشنامه حداکثر سن مجاز برای کارجویان جدید برای مقطع تحصیلی کارشناسی 25 سال، کارشناسی ارشد 28 و دکترا 32 سال است و مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن مجاز افزوده می شود.
خادمی اضافه کرد: کارآفرینان به ازای هر 2 نفر بیمه شده، مجاز به استخدام یک نفر جدید از کارجویان هستند.
16مرکز کاریابی در لرستان فعال است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید