خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: بیش از 2 هزار زن کارآفرین سرپرست خانوار در این استان سکونت دارند که زمینه اشتغال پایدار و توانمندسازی آنان فراهم شده است.

به گزارش کارآفرین ناب، شهلا تاجفر در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه توانمندسازی بانوان از گرفتار شدن آنان در دام آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند، افزود: در این راستا تسهیلات 30 میلیون ریالی و 50 میلیون ریالی با سود چهار درصد در نظر گرفته شده است.
وی افزود: تاکنون برای 932 بانوی کارآفرین در این استان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده و مابقی نیز در دست اقدام است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: این بانوان باید مورد حمایت قرار گیرند تا زمینه توسعه اشتغال به ویژه در بین بانوان و دختران بیش از پیش فراهم شود.
تاجفر با اشاره به نقش مشاغل خانگی در اشتغال زنان، افزود: تقویت مشاغل خانگی در استان زمینه ساز تقویت نهاد خانواده و تحکیم آن است و باید توجه جدی به این امر صورت گیرد.
وی تقویت مشاغل بانوان را یکی از ساختارهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و ادامه داد: حضور زنان کارآفرین و زنان سرپرست خانوار در عرصه تولید علاوه بر خودکفایی زنان می تواند در تولید نقش اساسی داشته باشند.
وی با بیان اینکه حمایت از تولیدات بانوان می تواند نقش مهمی را در توسعه اشتغال زایی برای بانوان داشته باشد، گفت: حدود سه بازارچه اینترنتی در زمینه IT در آذربایجان غربی در حال فعالیت است و همچنین نمایشگاه های فصلی عرضه محصولات صنایع دستی و تولیدی بانوان را در سراسر استان برگزار می کنیم.
گفتنی است آذربایجان غربی بیش از سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد و نزدیک به نیمی از این جمعیت را بانوان تشکیل داده اند؛ زنان سرپرست خانوار در این استان نیز حدود یک و نیم درصد جمعیت استان را در بر می گیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید