خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مراکز شتاب‌دهی مراکزی برای کمک به استارتاپ‌ها هستند تا مدل‌های کسب‌وکاری خود را برای ورود به بازار برای پیدا کنند و با کمک مشاوره و مربی‌ با مشکلات آشنا شده و به آنها غلبه کنند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، حامد ساجدی مدیرعامل یک صندوق جسورانه سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاری جدید مرکز شتاب‌دهی استارتاپی و افزایش میزان سرمایه‌گذاری در بخش استارتاپ‌های کشور تا ۲۰ درصد طی سه سال آینده خبر داد.

وی توضیح داد: مراکز شتاب‌دهی مراکزی برای کمک به استارتاپ‌ها هستند تا مدل‌های کسب‌وکاری خود را برای ورود به بازار برای پیدا کنند و با کمک مشاوره و مربی‌ با مشکلات آشنا شده و به آنها غلبه کنند.

وی گفت: در مراکز شتاب‌دهی، فعالان استارتاپی از مرحله شکل گیری تا ورود به مرحله ایده، پیش شتاب‌دهی و پروسه شتاب دهی همراهی می شوند.

ساجدی اظهارداشت: این شتاب‌دهنده استارتاپی در حوزه‌های سلامت، آب، سبک زندگی، فین تک و فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت دارد.

وی با اشاره به روند جذب تیم‌های استارتاپی در این شتاب‌دهنده، توضیح داد: تیم‌ها بدون محدودیت می‌توانند به این شتاب دهنده وارد شوند. تیم‌ها در ابتدا وارد دوره پیش‌شتاب‌دهی یک ماهه می‌شوند و در صورت مستعد و موفق بودن، به دوره ۵ ماهه شتاب‌دهی وارد می‌شوند، پس از این ۶ ماه، اگر تیم همچنان به کار خود ادامه دهد به یک دوره‌ پساشتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری خواهد رسید.

این فعال در بخش استارتاپی ادامه داد: در این مدت گروه ها از ظرفیت مربی و مشاوره استفاده می‌کنند و سرمایه‌گذاری برای هر تیم ۴۰ میلیون تومان طی ۶ ماه در ازای ۱۵ درصد از سهام غیرمدیریتی استارتاپ است.

ساجدی با بیان اینکه در روند دنیا بسیاری از استارتاپ‌ها شکست می‌خورند، گفت: ۷۰ درصد تیم‌های ورودی در دوره های قبل هنوز به کسب و کار خود ادامه می‌دهند و ۴۰ درصد از تیم‌ها نیز موفق به جذب سرمایه در مراحل بعدی شده اند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید