خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استارت‌آپ ویکند گردشگری اکسیر، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۷ تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸، فرصتی را برای توسعه صنعت گردشگری شهر تبریز و منطقه آذربایجان فراهم کرده است. با برگزاری رویداد استارت‌آپ ویکند گردشگری اکسیر در ۵۴ ساعت پرشور و هیجان آخر هفته، درصدد هستیم تا امکان اجرایی شدن بهترین ایده‌ها در جهت ایجاد کسب‌وکارهای جدید و رشد و توسعه کسب‌وکارهای فعلی حوزه گردشگری را فراهم سازیم.

از اهداف رویداد استارت‌آپ ویکند گردشگری اکسیر می توان به، آشنایی شرکت‌کنندگان با کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار در عمل، حضور فعالان و متخصصان گردشگری و ایجاد شبکه‌های ارتباطی باهم، تشکیل تیم‌های استارت‌آپی و تبدیل ایده‌ها به کسب‌وکار در حوزه گردشگری، حضور سرمایه‌گذاران، کسب‌وکارها و نهادهای مربوطه و حمایت از استارت‌آپ‌های برتر اشاره کرد.

 همچنین گردشگری تاریخی و فرهنگی،اکوتوریسم و گردشگری روستایی، گردشگری سلامت و درمان، گردشگری تجاری و صنعتی، فروش سوغات و صنایع‌دستی، محورهای این رویداد است.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی  evand.com/events/exir مراجعه نمایند.

    
    

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید