خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همایش حقوق کسب‌وکارهای نوپا (Legalday ۲۰۱۸) توسط تیم نوآفرینان ۲۹ تیرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ الی ۱۶ در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس با حضور جمعی از مشاوران حقوقی هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری و شتابدهنده‌های کشور برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، رویداد لگال‌دی ۲۰۱۸ (Legal Day ۲۰۱۸) یک همایش چالش محور است که بر مبنای مهم‌ترین چالش‌های حقوقی روز جامعه کسب‌وکاری کشور برنامه‌ریزی شده است.

در این رویداد نمایندگانی از استارت‌آپ‌های کشور چالش‌های حقوقی که با آن مواجه هستند را مطرح نموده و سخنرانان این همایش که مجموعه‌ای از مشاوران و مدیران حقوقی هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهنده‌ها نظیر سرآوا، رهنما، فناپ، موسسه دانش بنیان برکت، ادونچرز، فینووا، فارابی و ... هستند، راهکارهای متناسب و عملیاتی برای حل این چالش‌ها ارایه می‌کنند.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد به آدرس LEGALDAY.IR مراجعه و نام‌نویسی کنند. همچنین کد تخفیف ۱۵ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز کرده است. این تیم در مدت فعالیت توانسته است چندین رویداد ملی و بین‌المللی را در دانشگاه‌های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار کند و با سازمان‌هایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید