خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشنواره بین‌المللی خوارزمی برای سی و دومین دوره  در ۱۷ گروه تخصصی پایان امسال برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی به‌منظور ارج نهادن مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران کشور؛ ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا پایان شهریورماه مهلت دارند در سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی که با حمایت معاونت علمی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در هفده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست‌فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط‌زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، مکاترونیک و صنایع دفاعی در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، ابتکار و نوآوری به  جشنواره بین‌المللی خوارزمی طرح‌های قابل‌پذیرش را دریافت می‌کند.

برگزیدگان سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی به سازمان سنجش برای استفاده از تسهیلات مطابق با آیین‌نامه مربوطه معرفی می‌شوند. همچنین این افراد به پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، صندوق‌های حمایتی و بنگاه‌های اقتصادی معرفی خواهند شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید