خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کارآفرین امید از ارائه تسهیلات بیمه اجتماعی به کارفرمایان روستائی خبر داد و گفت: از 3 میلیون تا 6 میلیارد تومان کف و سقف وام‌هایی است که به روستائیان می‌دهیم.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، اصغر نورالله‌زاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان گفت: امیدواریم توسعه کسب و کار در مناطق روستایی و در نتیجه رفاه روستائیان حاصل شود.

وی ادامه داد: دولت مجلس قانون توسعه حمایت از اشتغال روستایی را دنبال می‌کند که هدف از آن افزایش ظرفیت اشتغال و توسعه کسب و کار روستایی است و از طرفی مانع مهاجرت روستائیان به شهر شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرین امید گفت: در حین اینکه فرصت کسب و کار ایجاد می‌شود مسئله امنیت شغلی را هم می‌بینیم در نتیجه با بیمه تامین اجتماعی وارد همکاری شده و از امروز نیز سازوکار بیمه اجتماعی روستائیان را خواهیم داشت.

نورالله‌زاده گفت: از سال 92 تا پایان سال 96 تعداد وام‌هایی که به روستائیان داده شده 213 هزار مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه سقفی برای پرداخت این وام‌ها به روستائیان نداریم گفت:‌102 درصد وصول اقساط داشته‌ایم و مانده مطالبات ما در این ماه یک میلیارد و 690 میلیون تومان کاهش یافته است.

مدیرعامل صندوق کارآفرین امید گفت: سقف وام‌های روستائی از 3 تا 5 میلیون تومان برای بافته‌های صنعتی و تا سقف 6 میلیارد تومن برای فعالیت‌های تولیدی است که بازپرداخت آن 6 ساله است.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید