خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اولین رویداد استارتاپ ویکند سلامت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزهای ۳ تا ۵ مرداد ۹۷ برگزار می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر احمد کاویانی - رئیس دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر افزود: اولین رویداد استارتاپ ویکند (Startup Weekend) سلامت الکترونیکی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ ۳ تا ۵ مرداد ۹۷ همزمان با ولادت امام رضا (ع) و روز ملی کارآفرینی در این دانشکده برگزار خواهد شد.

کاویانی افزود: این رویداد با هدف ترویج فرهنگ خلاقیت، کارتیمی و کارآفرینی، ایجاد محیط خلاقانه و کارآفرینانه میان نخبگان دانشگاهی در حوزه فناوری اطلاعات و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به جهت گیری دانشگاه علوم پزشکی تهران به سوی دانشگاه های نسل سوم و چهارم و نیز اهمیت موضوع کارآفرینی در محیط دانشگاه و حفظ سلامتی این مجموعه در حوزه سلامت الکترونیک، لازم است بستر لازم برای این موضوع میان دانشگاهیان که قشر نخبه علوم پزشکی را تشکیل می دهند فراهم شود.

رئیس دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: از این رو با توجه به رشد و گسترش فناوری اطلاعات در حوزه سلامت، دانشکده مجازی درصدد برآمده است تا گسترش، تعمیق و بستر سازی فرهنگ کارآفرینی در زمینه کسب و کارهای مرتبط با سلامت الکترونیکی را با کمک متخصصین این حوزه مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به سلامت الکترونیکی به عنوان روشی تازه در مراقبت های بهداشتی، تشخیصی و درمانی که با فرایندها و مداخلات الکترونیکی پشتیبانی می شود، خاطرنشان کرد: این حوزه شامل بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دسترسی بهتر به اطلاعات و خدمات سلامت، بالا بردن کیفیت ارائه خدمات درمانی و دسترسی آسانتر به مراقبت های بهداشتی در سلامت الکترونیکی است.

کاویانی با اشاره به محورهای اولین رویداد استارتاپ ویکند سلامت الکترونیکی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سواد سلامت و خود مراقبتی، تشخیص آنلاین بیماری، سیستم های هوشمند تصمیم یار بالینی، ارتباط الکترونیکی پزشک و بیمار، مداخلات هوشمند، سیستم‌های هوشمند توریسم سلامت، بیمارستان مجازی و امنیت داده در نظام سلامت الکترونیکی محورهای این رویداد است.

وی درباره روند اجرایی این رویداد اظهار داشت: روند اجرایی این رویداد بدین صورت است که علاوه بر صاحبان ایده، افرادی که علاقه مند به ایده پردازی هستند نیز از سراسر کشور قادر به شرکت در این رویداد هستند.

رئیس دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در این رویداد، آموزش‌های لازم برای تبدیل ایده به یک استارتاپ کارآمد ضمن کارگاه‌های آموزشی و ارائه مشاوره های تخصصی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌ شود. همچنین امکان تیم‌سازی برای علاقه‌مندان در این رویداد امکان پذیر خواهد بود. پس از تکمیل طرح ها با کمک مربیان با تجربه، ایده ها مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد و ایده های برتر انتخاب و برای تجاری سازی مورد حمایت قرار گیرد.

فراخوان اولین رویداد استارتاپ ویکند (Startup Weekend) سلامت الکترونیک دانشکده مجازی از ۱۷ اردیبهشت شروع شده و تا ۳۰ تیرماه ۹۷ ادامه دارد. تمامی صاحبان ایده در حوزه سلامت الکترونیکی و سرمایه گذاران صنعت سلامت می توانند با مراجعه به سایت رویداد به آدرس: www.ehealthsw.tums.ac.ir در آن شرکت کنند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید