خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دوره‌های آموزشی- مهارتی کهاد (ماینر) در دانشگاه تهران طی دو مرحله (کلاس‌های الکترونیکی و کلاس‌های حضوری) از اول مرداد ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران ، این دوره برای دو گروه دانشجویان مقطع کارشناسی و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و دانش‌آموختگان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است میزان شهریه پرداختی برای دانشجویان گروه کارشناسی برابر با ۵۰ درصد نرخ مصوب شهریه دوره کارشناسی و برای مقتاضیان گروه ارشد، دکتری و دانش‌آموختگان معادل ۱۰۰ درصد نرخ مصوب شهریه دوره کارشناسی خواهد بود.

دوره‌های مذکور در دو مرحله کلاس‌های الکترونیکی و کلاس‌های حضوری برگزار می‌شود که کلاس‌های الکترونیکی از ابتدای مرداد ماه سال جاری و کلاس‌های حضوری با شروع نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ آغاز می‌شوند و متقاضیان با گذراندن یکی از دوره‌های مذکور موفق به اخذ گواهی دوره کهاد خواهند شد.

دانشجو می‌بایست نسبت به ثبت نام اولیه در سایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تا تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۷ اقدام نماید و در صورت تمایل به ثبت نام در دوره‌های کهاد مدیریت و کارآفرینی، به نشانی اینترنتی http://utec.ut.ac.ir/web/mng/42 مراجعه کند.


دوره "کهاد" آموزش مجموعه اصلی دروس تا سقف ۲۴ واحد از یک برنامه آموزشی است که متقاضی که دانشجو و یا دانش آموخته یکی از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترا است، با شرکت در این دوره به خوبی با محتوای آن رشته آشنا شده و قادر خواهد بود از ظرفیت آن رشته متناسب با نیاز خود بهره‌برداری نماید.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید