خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جزئیات برنامه های اشتغالی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در حوزه های چرم و محصولات جانبی، کشاورزی و صنایع جانبی، فرش دستباف، اسباب بازی و سرگرمی های فکری، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و جواهر آلات سنتی، پوشاک و توسعه برند است.


به گزارش کارآفرین ناب، علی اصغرنورالله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه های اشتغالزایی و حمایت صندوق از طرح های کارآفرینی گفت:در راستای طرح های اشتغالزایی دولت، صندوق کارآفرینی امید به عنوان یک موسسه عامل نقشی را در سیاست های اشتغالزایی دولت دنبال می کند. که یکی از آنها صنعت گردشگری است که در سیاست اشتغال فراگیر پایدار دولت آمده است. فرآیند توسعه گردشگری،می بایست با تمرکز بر زنجیره عرضه و ارزش گردشگری صورت پذیر تا منجر به توریسم پایدار گردد.

 وی با اشاره به  استراتژی های عملیاتی شده در صندوق کارآفرینی اظهار داشت:استراتژی نخست: حمایت از تولید بازار محور مبتنی بر دو راهبرد است.

 نورالله زاده با اشاره به دو راهبرد در بازار کار اظهار داشت: راهبرد بازارگرایی، راهبرد منبع گرایی(هر روستا یک محصول) در دستور کار است. استراتژی دوم: جلب مشارکت مردمی مبتنی بر دو راهبرد است.  توسعه صندوق های خرد محلی و محصولی، حمایت از توقف سرمایه اجتماعی متمرکز در روستاها( صنعتی سازی روستاها)، استراتژی سوم: توسعه مشارکت خیرین مبتنی بر دو راهبرد، حمایت از 1500 موسسه خیریه اشتغالزا، همکاری و هم افزایی با سازمان و موسسات فعال در حوزه اشتغال( بهزیستی،کمیته امداد،انجمن حمایت از زندانیان و...) است.

 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بیان حوزه های مورد حمایت این صندوق گفت: چرم و محصولات جانبی، کشاورزی و صنایع جانبی، فرش دستباف، اسباب بازی و سرگرمی های فکری، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و جواهر آلات سنتی، پوشاک با الگوی اسلامی ایرانی، توسعه برندهای معتبر داخلی و صنایع دستی و گردشگری از جمله حوزه های مورد نظر است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید