خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یک تولیدکننده و کارآفرین لرستانی گفت: حمایت بیشتری از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی شود.

به گزارش کارآفرین ناب، حسین جهانگیر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای اینکه شاهد ایجاد اشتغال پایدار در کشور باشیم بهترین راهکار سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: به بیان دیگر باید شرایط را برای حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی مهیا شود تا شاهد ایجاد سرمایه‌گذاری‌های مهم و مطمئن در سطح استان‌ها به خصوص در استان‌های کمتر توسعه‌یافته چون لرستان باشیم.

او یادآور شد: البته برای جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان‌های کمتر توسعه یافته باید دولت اقدامات ویژه‌ای انجام دهد چراکه در حالت یکسان نمی‌توان انتظار داشت فعالان بخش خصوصی استان‌های توسعه یافته که به مراتب مشکلات کمتری برای سرمایه‌گذاری دارند را رها کرده و روی به استان‌هایی همچون لرستان بیاورند.

جهانگیر اضافه کرد: در نتیجه انتظار می‌رود مسئولان رده بالای دولتی اقدامات لازم را برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز فعالان بخش خصوصی و اقتصادی استان و سرمایه‌گذران انجام دهند.

این کارآفرین لرستانی یادآور شد: با گذشت بیش از چند دهه بسیاری از شهرهای لرستان با مرکز استان توسط ناوگان حمل و نقل ریلی متصل نشده و این در حالی است که در بسیاری از استان‌های توسعه‌یافته شاهد اتصال ریل راه‌آهن هستیم که این موضوع شرایط را برای حمل و نقل سریع کالا و با هزینه کم مهیا می‌کنند.

وی افزود: از سوی دیگر با وجود اینکه مسئولان تلاش زیادی برای ارتقاء وضعیت فرودگاه خرم‌آباد انجام داده‌اند اما هنوز شاهد منظم شدن پروژه‌ها نیستیم که باید برای حضور به موقع سرمایه‌گذاران در استان این مشکل نیز برطرف شود.

جهانگیر گفت: از سوی دیگر انتظار می‌رود حمایت بیشتری از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی انجام دهند تا شاهد رغبت آنها برای حضور در لرستان باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید