خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار اردبیل گفت: پنجره واحد اشتغال روستایی تا هفته آینده در اردبیل با حمایت از کارآفرینان روستایی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، اکبر بهنامجو در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب کسب و کار در استان و اهمیت به ایجاد اشتغال دو اولویت اساسی برای امسال در استان است تا بتوانیم مشکلات خود را در این زمینه به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به این که ایجاد پنجره واحد به عنوان یکی از محوری‌ترین مسائل در این زمینه می‌تواند نتیجه‌بخش باشد افزود: از هفته آینده پنجره واحد اشتغال روستایی در سطح استان راه‌اندازی می‌شود که این موضوع در تحول اقتصادی روستایی استان بی‌تاثیر نخواهد بود و می‌تواند در حل مشکلات روستائیان نقش اساسی ایفا گند.

استاندار اردبیل گفت: حمایت از کارآفرینی روستایی نیز با ارائه تسهیلات یکی دیگر از برنامه‌های محوری در حال حاضر است که انتظار ما از مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که برای تسهیل شرایط فعلی نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و مشکلات را به حداقل برسانیم.

بهنامجو با اشاره به ایجاد سه هزار شغل در استان نیز بیان کرد: تا دو سال آینده با ایجاد دو هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات بانکی افق اشتغال‌زایی در استان قابل مشاهده خواهد بود که این موضوع نقش موثری در توسعه اقتصادی و اشتغال استان ایفا می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: 26 طرح اشتغال‌زا بیش از 29 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند و هم‌اکنون به بانک‌ها معرفی شده‌اند و موضوع قابل توجه و مهم در این زمینه رصد و نظارت دقیق بر پرداخت تسهیلات به صورت مناسب است.

سیدحامد عاملی افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که تسهیلات دریافت شده در جای مناسب استفاده شود و انتظاری که از بانک‌های عامل داریم این است که موانع بر سر راه کسانی که از تسهیلات استفاده می‌کنند را بردارند تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشودو دغدغه و نگرانی مردم برطرف شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید