خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به‌منظور آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان از جزییات فرآیند معافیت مالیاتی، نشست «آشنایی با معافیت مالیاتی دانش‌بنیان و تکمیل اظهارنامه» در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست «آشنایی با نحوه تکمیل اظهارنامه و معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان» با حضور مهندس قریب، کارشناس سازمان امور مالیاتی و مهندس ترابی کارشناس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان برگزار شد.

در این نشست بکی از مسائل مطرح‌شده برای شرکت‌های دانش‌بنیان موضوع تکمیل اظهارنامه مالیاتی بود، به این منظور که همه شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی و نوپا نوع 1 که مشمول معافیت مالیاتی هستند، بایستی با مراجعه به کارتابل خود در سامانه http://reg.daneshbonyan.ir در قسمت «پیام‌های دریافتی» مصادیق مشمول معافیت مالیاتی کالاها و خدمات دانش‌بنیان خود را مشاهده و تا پایان تیرماه 1396 اظهارنامه خود را تکمیل و به سازمان امور مالیاتی ارائه دهند.

همچنین اگر شرکتی اظهارنامه ارائه نکند، یا اینکه اظهارنامه ارائه کند، اما مستندات و مدارک و دفاتر ارائه نکند مشمول هیچ معافیتی نخواهد شد.

در این نشست ضمن بررسی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح شد، از ابتدای سال 96، سازمان امور مالیاتی همه شرکت‌ها را ملزم به ارائه حسابرسی کرده است و به همین دلیل از ابتدای سال 96 دیگر نیازی به انجام حسابرسی ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان نیست و همان حسابرسی مدنظر سازمان مالیاتی مورد تأیید است.

بر اساس این گزارش؛ شرکت‌های دانش‌بنیان، درصورتی‌که در مصادیق کالاهای خود نقص یا اشکالی مشاهده کرده‌اند، می‌توانند به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل ارسال کنند تا نسبت به اصلاح موارد اقدام شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید