خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به فعالیت ۴۲ هزار واحد صنفی در استان یزد گفت: هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات به کارآفرین واقعی در روستاهای یزد نداریم.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی زینی وند در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی تدبیر استاندار محترم این است که به جای اینکه جلسات متمرکز تشکیل شود به واحدهای تولیدی سرزده شود اظهار داشت: تا کنون به 60 واحدهای تولیدی سر زدیم که طبق آمار بیش از 70 درصد از مشکلات آن‌ها حل و مابقی هم مشکلات بانکی و یا مشکلاتی دارند که از حل آن از توان استان خارج است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به اینکه در حوزه تنظیم بازار استان اقدامات خوبی صورت گرفته است تصریح کرد: امسال از ابتدای سال با توجه به نوسانات، تمرکزمان بیشتر روی مایحتاج مورد نیاز مردم بوده است.

وی با بیان اینکه در استان یزد از نظر ذخایر اصلی مشکلی نداریم گفت: در بحث قیمت‌ها در گوشت مرغ و گوشت قرمز با افزایش روبه رو بودیم.

زینی وند اضافه کرد: هم اکنون گوشت گرم وارداتی در استان یزد در حال توزیع است و فکر نمی‌کنم که در این زمینه نیز مشکلی وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به فعالیت 42 هزار واحد صنفی در استان یزد عنوان کرد: در این زمان حساس نیازمند همراهی این واحدهای صنفی هستیم زیرا اگر پای کار نیایند با مشکلات روبه رو می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه رسیدگی به واحدهای تولیدی در استان یزد، آن‌ها را به سه دسته تقسیم بندی کردیم که دسته اول واحدهای برگشت ناپذیر، دسته دوم واحدهایی با مشکلات مدیریت و نقدینگی و دسته سوم واحدهای فعال و در حال تولید هستند.

زینی وند با تأکید بر اینکه در حوزه اشتغال در تاریخ بعد از انقلاب هیچ گاه این قدر اعتبار ارزان در اختیار احیای روستاها نبوده است اظهار داشت: 230 میلیارد تومان برای اشتغال پایدار روستایی به استان یزد واگذار شده که در حال جذب آن هستیم و در مرحله اول که 83 میلیارد بود در جذب آن موفق بودیم و به عنوان استان اول در کشور معرفی شدیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به اینکه اگر کارآفرین به معنای واقعی در روستاها باشد هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات به آن‌ها نداریم گفت: در بحث اشتغال فراگیر 276 میلیارد تومان پول در اختیارمان قرار گرفته و در این محور در ارتباط با جذب اعتبار رتبه 5 کشور را به خود اختصاص دادیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید