خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

باهدف ارائه توانمندي ها و آخـرين دستاوردهای صنايع دریایی و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این صنعت، بیستمین نمايشگاه بين المللی صنايع دريايي و دريانوردی ایران،برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ به دنبال برگزاری  نوزده دوره نمايشگاه بين المللی صنايع دريايي ايران،  انجمن مهندسی دریـایی ایـران با همکاری معاونت همايش ها و نمايشگاههاي شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش، در نظر دارند تا بیستمین نمايشگاه بين المللی صنايع دريايي و دريانوردی ايران را در  سال جاری، باهدف شناسايي و معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و ارائه توانمندي ها و آخـرين دستاوردهای صنايع، تأسيسات و سامانه های دريايي و بندری جمهوری اسلامی ايران در سطح بينالمللی برگزار کند.
بی‌شک برپايي بیستمین نمايشگاه صنايع دريايي و دريانوردی ايران که حتی‌الامکان مطابق با آخرين دستاوردهای روز نمايشگاهی دنيا است، میتواند نقش بسزايي در شناسايي و گسترش مناسبات تجاری و ايجاد فرصتهای سرمایه‌گذاری بين مراکز صنايع دريايي و دريانوردی و طرفهای خارجی آن‌ها  ايفا کند.
بر اساس این گزارش؛ همزمان با برگزاري اين نمايشگاه، بیستمین همايش صنايع دريايي ايران در تاريخ 28 و 29 آبان ماه سال 1397 در مركز همايشهاي بين المللي كيش برگزار خواهد شد. در راستای برگزاری این نمایشگاه، ستاد توسعه فناوری فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی؛ از حضور شرکت‌های دانش بنیان دریایی در این نمایشگاه حمایت می‌کند.
در این راستا، از عموم پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست‌گذاران، مدیران و دیگر صاحب‌نظران علاقه‌مند به توسعه صنایع و امور دریایی کشور دعوت می‌شود با حضور فعال خود از طریق ارائه مقاله، شرکت در کارگاه آموزشی، حضور در همایش و برنامه‌های جانبی در تحقق اهداف آن همکاری کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید