خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه ۳ مرکز کار آفرینی و توانمندسازی تا پایان سال ۹۷ در استان مرکزی راه‌اندازی می شود گفت: طرح‌های کار آفرینی و توانمندسازی در بهزیستی استان مرکزی تدوین و اجرایی می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، زهرا امینی در جریان افتتاح پروژه‌های شهرستان اراک، در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های سازمان بهزیستی اظهار داشت: کاربردی‌ترین مرکز در حوزه اجتماعی سازمان بهزیستی است که با شناسایی و توانمند‌سازی خانواده‌های حوزه اجتماعی و اقشار آسیب‌پذیر در صدد توان افزایی افراد است که در اراک 180 کودک شناسایی شدند که اقدامات لازم هم در راستای توانمندسازی آنها انجام شده است.

وی افزود: حمایت از کودکان کار و اشتغال‌زایی خانواده‌های آنان از محل اعتبارات یارانه‌ای در اختیار بخش غیردولتی قرار گرفته که تا به امروز هم اقدامات خوبی در سه ماهه نخست امسال انجام شده و همچنین به منظور ایجاد هر مرکز 120 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: سه مرکز کار آفرینی و توانمندسازی دیگر هم  تاپایان امسال در استان راه‌اندازی می شود که به این منظور دو مرکز در اراک و دیگری در ساوه پیش‌بینی شده است این در حالی است که در بازدیدی از شهرستان ساوه انجام شد نیاز شدید به این مراکز احساس می‌شود.

امینی بیان کرد: با ایجاد راه‌های حمایتی از کودکان کار و خانواده آنان در این مراکز و  ایجاد اشتغال پایدار می‌توان از حضور آنان در مشاغل سخت و خیابان‌ها جلوگیری کرد و همچنین فرصتی برای کودکان ایجاد کرد تا بتوانند به تفریحات مناسب سن خودشان هم بپردازند.

وی ادامه داد: بر اساس ماده 80 قانون برنامه ششم ما موظف هستیم که تا پایان این برنامه 25 درصد کودکان را ساماندهی کنیم که نیازمند حمایت هستیم و امیدواریم در بحث راه‌اندازی چند مرکز دیگر از حمایت‌های لازم بهره‌مند شویم.

گفتنی است، افتتاح مرکز کارآفرینی آرامش کودکان آفتاب، افتتاح مرکز ندای مهر فروغ آفتاب،‌ افتتاح مرکز اوتیسم رضوان،‌ افتتاح مرکز بهبودی اقامتی میان مدت بانوان،‌ افتتاح عمارت مادری،‌ افتتاح فاز دوم مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان خیریه اراک از جمله پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید