خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران گفت: ۷۲ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای اشتغال مددجویان ساکن در روستاهای استان تهران در سال جاری اختصاص یافته است.


به گزارش  کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، حسین فتح آبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه یکی از رویکردهای اساسی این نهاد ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت با هدف توانمند سازی  و خروج آنها از چرخه حمایتی است، گفت: توانمندسازی مددجویان یکی از راه‌های مبارزه با فقر است.

وی با تاکید بر اینکه وجود مشاغلی همچون کشاورزی و دامپروری در روستاهای استان تهران مورد نیاز است، بیان کرد: افرادی که برای توسعه مشاغل روستایی به کمیته امداد استان تهران مراجعه می‌کنند، می‌توانند به ازای هر نفر تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات دریافت ‌کنند که بازپرداخت آن 9 ساله و با سود 6 درصد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: 72  میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای اشتغال مددجویان ساکن در روستاهای استان تهران در سال 97 اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اولویت پرداخت وام و تسهیلات به مشاغل روستایی، بیان کرد: اولویت پرداخت تسهیلات به افراد ساکن روستا، بیکار، فاقد درآمد مناسب و سرپرست خانوار است.

فتح آبادی به پرداخت تسهیلات به کارفرمایان و کارآفرینان اشاره کرد و ادامه داد: افرادی که دارای زمینه کاری مناسب هستند یا طرح شان در حال اجراست و نیاز به جذب نیرو دارند، می‌توانند تا سقف 25 میلیون تومان از کمیته امداد وام دریافت کنند.

وی تاکید کرد: کارفرمایان و کارآفرینانی که از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استفاده کنند، حق بیمه آنها توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه بیش‌ترین افراد تحت حمایت کمیته امداد در استان تهران زنان هستند، گفت: کمیته امداد برای اعضای خانواده زنان سرپرست خانوارکه مشتاق و نیازمند به آموزش مهارت خاصی باشند هزینه آموزش آنها را تا سقف دو میلیون تومان به آموزشگاه طرف قرارداد پرداخت می‌کند.

فتح آبادی با اشاره به تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد  ولایت، افزود: این صندوق تنها مخصوص مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است که 54 میلیارد تومان اعتبار برای استان تهران در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای کارآفرینان و همچنین افرادجویای شغل بین پنج تا 50 میلیون تومان و بازپرداخت آن 84 ماهه است.





نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید