خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در توافق وزارت ارتباطات و وزارت نیرو بر فرصت‌سازی برای راه‌اندازی ۲۰ هزار استارت‌آپ تاکید شده است. براساس این سند، ایجاد ۱۰۰هزار فرصت شغلی در بستر ICT و در قالب ۲۰ هزار استارت‌‌آپ، هزار شرکت متوسط، یکصد شرکت بزرگ و پنج شرکت بین‌المللی پیش‌بینی شده است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، سند اقدام مشترک دو وزارتخانه به دست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر نیرو امضا شد. بر اساس این سند که برای توسعه کاربردهای فناوری‌های نوین ارتباطات و فناوری اطلاعات در صنعت آب و برق تهیه و تدوین شده، ایجاد ۱۰۰هزار فرصت شغلی در بستر ICT و در قالب ۲۰ هزار استارت‌آپ، هزار شرکت متوسط، یکصد شرکت بزرگ و پنج شرکت بین‌المللی پیش‌بینی شده است.

با اجرای این سند ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات صنعت برق، کنتورهای آب و برق، کلیدها، پست‌های برق و روشنایی معابر، هوشمند می‌شود و میزان مصرف آب و برق کاهش پیدا می‌کند.

بر اساس مطالعات صورت گرفته اجرای پایلوت شبکه هوشمند توزیع و مصرف آب و برق، توسعه ظرفیت مخابرات و انتقال داده برای کاربردهای هر دو حوزه نیرو و ICT با استفاده از زیرساخت‌های شبکه توزیع برق، راه‌اندازی و توسعه بازار الکترونیکی آب و برق با مشارکت بخش خصوصی و طراحی و راه‌اندازی آزمایشی پلتفرم دسترسی‌پذیری داده‌ها و خدمات حوزه آب و برق در اولویت قرار گرفته‌اند.

در این سند با مشخص شدن شاخص‌های رسیدن به اهداف در بخش‌های مختلف اجرا، مدیریت و نظارت کلان آن برعهده معاونت‌های تخصصی مربوط در دو وزارتخانه خواهد بود و مجریان توسط شرکت‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط در دو وزارتخانه معرفی می‌شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید