خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ثبت نام در مسابقات کدنویسی مبهم دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد و تا ۲۵ مردادماه ادامه دارد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، مسابقات کدنویسی مبهم ( Spaghetti contest ) توسط باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف ۷ شهریورماه امسال برگزار می شود.

ثبت نام برای حضور در این مسابقه از امروز ۲۷ تیرماه آغاز شده و ۲۵ مردادماه پایان می یابد.

در این مسابقات هر تیم برای شرکت در رویداد باید به ناخواناترین شکل ممکن، برنامه ای به زبان C++ بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.

این رشته باید همواره ثابت باشد، نه آنکه در هر بار اجرا رشته ای متفاوت چاپ کند و یا اینکه با انتقال به کامپیوتری دیگر، خروجی متفاوتی بدهد.

مخاطبان این رویداد دانشجویان و برنامه نویسان رایانه و شرکت های فعال در حوزه برنامه نویسی هستند و خروجی این مسابقات قابل ارائه به شرکتها و سازمان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات خواهد بود.

یادگیری، تمرین، رقابت و استخدام در شرکتهای معتبر از مزایای شرکت در مسابقات برای برنامه نویسان عنوان شده است. به نحوی که بررس کدهای مختلف، نوشتن کد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری، باعث افزایش سطح علمی و مهارت افراد می‌شود. ارسال کدهای مبهم برای تیم داوری، مشاوره و گرفتن تایید، فرصتی را برای محک زدن توانایی افراد فراهم می‌آورد.

درهمین حال آزمون انتخابی و آزمون نهایی محل اصلی رقابت بین افراد برتر بوده و نشان‌دهنده مهارت افراد در برنامه‌نویسی خواهد بود.

پس از برگزاری مسابقات، برای تیم های برتر امکان استخدام در شرکت های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات که از برگزاری این رویداد حمایت کرده اند وجود دارد.

 اطلاعات از روند برگزاری مسابقه، قوانین و مقررات و ثبت نام در این لینک قرار داده شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید