خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در راستای ارتقای مهارت‌های روز مدیریتی دنیا دوره‌های کوتاه مدت MBA و DBA برگزار می‌کند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  ایسنا، امروزه بدلیل توسعه‌ فزاینده فناوری‌های نوین در جهان، فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی بر فضای کسب و کار حاکم شده است و برای ادامه حیات و رشد کسب و کارهای ایرانی و یا تولد استارت آپ‌های جدید نیاز به دانش و مهارت مواجهه با چالش‌ها و بهره‌گیری از ظرفیتهای نوین عصر جدید کاملا ضروری و غیرقابل اجتناب می‌نماید.

در این راستا دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای نخستین بار با برگزاری دوره های نیمه حضوری MBA کوتاه مدت و DBA  یکساله با بهره گیری از اساتید شاخص مدیریت کشور، فرصتی منحصر به فرد را برای مدیران و صاحبان کسب وکار فراهم کرده است که در هر نقطه از ایران و جهان، امکان شرکت در کلاسهای نیمه حضوری این دانشکده و استفاده از تجربیات اساتید آن را در اختیار داشته باشند و بتوانند از زمان آزاد خود، الگویی پربار از رشد و موفقیت رقم بزنند.

سرفصل‌هایی چون مفاهیم کاربردی آینده پژوهی و مدیریت ریسک، مدلهای کسب و کار، بازاریابی پیشرفته، تفکر استراتژیک، حسابداری ویژه مدیران، مالی، جاری سازی استراتژی در سازمان، حقوق کسب و کار و مدیریت منابع انسانی پیشرفته از جمله سرفصلهایی است که در این دوره ارائه شده و از پیش نیازهای مهارت یک مدیر امروزی به حساب می آید.

با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مخاطبان این دوره همچون مدیران ارشد، کارآفرینان، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت، فرصت حضور در چنین کارگاه‌هایی را بصورت فیزیکی ندارند، لذا امکانی فراهم شده است تا بدون اجبار شرکت در کلاسهای حضوری، بتوانند به صورت نیمه حضوری و آنلاین از این دوره بهره‌مند شوند.

دوره‌های کوتاه مدت یکساله نیمه حضوری(آنلاین) MBA و DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور اساتید مطرح این دانشگاه و کارآفرینان شاخص صنایع مختلف در قالب برنامه‌ای یکساله برگزار می شود. در این دوره دانشپذیر پس از تأیید مدارک تحصیلی و کاری، بخش عمده آموزش خود را از طریق پلتفرم پیشرفته آموزشی VLA.ir به صورت آنلاین گذرانده و با بهره گیری از ویدیوی درس، فایلهای چند رسانه‌ای متنی، تصویری و صوتی و اسلایدهای آموزشی روند آموزشی خود را سپری می کند.

همچنین در این فرآیند، تمرین‌ها، پروژه ها و کیس استادی‌های مرتبط توسط اساتید و مدیران ارشد و موفق ارائه می گردد که آشنایی با آن ها فرصتی مناسب و کاربردی جهت بهره‌گیری از تجارب موفق خواهد بود.

در تمام طول مدت یکسال، هر دانش‌پذیر با یک نفر پشتیبان آموزشی بصورت روزانه و هفتگی در ارتباط خواهد بود تا با حمایت آن بتواند حداکثر بهره‌برداری از مفاهیم دوره را برای خود رقم بزند، در کنار اینها فرصت ارتباط مستقیم با اساتید و سیستم تیکتینگ 24 ساعته و تالار گفتگوی گروهی هر کارگاه نیز از دیگر امکاناتی است که برای مخاطبان این دوره درنظر گرفته شده است.

در طول این دوره‌ یکساله برای هرچه بیشتر کاربردی شدن مهارت ها، جلسات و کلاس های حضوری در روزهای جمعه در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران واقع در پل گیشا برگزار می شود که فرصت ارتباط رو در رو و استفاده علمی و کاربردی مستقیم از اساتید و بزرگان علم مدیریت برای کلیه دانشپذیران فراهم شده است.

پس از اتمام این دوره و برگزاری آزمون نهایی  نیز گواهینامه پایان دوره یکساله معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانشپذیران اعطاء می‌شود.

مهمترین مزیت دوره کاربردی MBA کوتاه مدت و DBA یکساله تبدیل نمودن مجموعه ای از اطلاعات و دانش به مجموعه ای ارزشمند از مهارت ها، تجربیات و جسارت بکارگیری آن در کسب و کارهای بزرگ و کوچک است، اگرچه آنچه یک دانش‌پذیر میتواند از این دوره کسب نماید بسیار فراتر از مهارتهای عمومی مدیریتی است:

به گزارش دانشگاه تهران، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و یا رزرو دوره MBA  کوتاه مدت و DBA  یکساله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به وب سایت http://www.VLA.ir  قسمت (رزرو و ثبت نام) مراجعه کرده و یا با شماره 22136764-021 جهت مشاوره و ثبت نام تماس حاصل کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید