خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

‌معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معرفی 10 هزار و 100 میلیارد تومان طرح به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات خبر داد.


‌به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا‌، عیسی منصوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوشبختانه روند خیلی خوبی در لرستان برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی شکل‌گرفته و همکاری بین دستگاه‌ها و بانک‌های عامل در مقایسه با سایر مناطق بهتر است و به خوبی می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

وی گفت: روان‌سازی و تسهیل در دسترسی به تسهیلات روستایی برای ما مهم است و رئیس‌جمهور روی این موضوع تاکید دارند. امیدوارم این فرآیند بهتر اجرا شود و کمک کنیم دغدغه روستاییان در گرفتن تسهیلات کمتر شود و زمان دریافت وام را کوتاه‌تر کنیم.

منصوری افزود: امیدواریم این تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود که این مسئله به چند نکته اساسی وابسته است؛ اول هدف‌گیری درست در ارائه تسهیلات و دوم اینکه رسته فعالیت مناطق مختلف ظرفیت اشتغال داشته باشند که اگر این دو اتفاق بیفتد امکان اشتغال پایدار بیشتر می‌شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: دستگاه‌ها باید یک نگاه استراتژیک به توسعه اشتغال منطقه داشته باشند و منابع را به رشته فعالیت‌هایی هدایت کنند که بیشترین ظرفیت ایجاد اشتغال را داشته باشد.

وی یادآور شد: بر اساس آخرین گزارشی که تا ۲۷ تیرماه از سامانه کارا داریم، 6000 میلیارد تومان منابع برای ارائه تسهیلات در اختیار داشتیم که کمیته‌های فنی شهرستانی، استانی و ملی حدود 10 هزار و 100 میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی کرده‌اند و موسسات عامل(سه بانک و یک صندوق) تا کنون 3200 میلیارد تومان انعقاد قرارداد داشته‌اند و رسماً اعلام می‌کنیم که میزان انعقاد قرارداد بین موسسات عامل و اشخاص برای دریافت وام تا 27 تیرماه این رقم درست است نه آماری که برخی رسانه‌ها منتشر کرده‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید