خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تسهیلات کار آفرینی جوانان تا سقف یکصد میلیون تومان به متقاضیان پرداخت می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، محمد تقی علوی در جمع خبرنگاران افزود: این تسهیلات با رویکرد حمایت از کارآفرینی و اشتغال جوانان ارائه می شود و تاکنون طرحهایی نیز برای دریافت این تسهیلات به ورزش و جوانان استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی این تسهیلات را پرداخت می کند، گفت: دولت همواره بر حمایت از فکر، ایده و تولید ایرانی برای اشتغالزایی تاکید داشته و این تسهیلات را در این راستا اختصاص داده است.

علوی افزود: یکی از مهمترین اهداف ما در پرداخت تسهیلات، حمایت از سازمانهای مردم نهاد حامی اشتغال و کارآفرینی است که در این راستا از طرح کارآفرینی اشتغال به صورت ویژه حمایت شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویتهای پرداخت تسهیلات روستاها هستند و طرح پرداخت تسهیلات در این راستا در چند بخش ارائه می شود.

علوی این بخشها را شامل راه اندازی موسسات کارآفرینی، تجهیز، نوسازی و تکمیل مکانهای تولیدی و سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: از دیگر اولویتهای این طرح حمایت از کسب و کار زنان روستایی سازمانهای مردم نهاد، دفاتر مشاوره ازدواج، کارآفرینی اجتماعی، اشتغالزایی در حوزه محیط زیست، کسب و کارهای نوپا، توسعه الگوی روستاهای بدون بیکار، تولیدات پوشاک و البسه ورزشی و تجهیزات و وسایل ورزش زورخانه ای با کیفیت مناسب است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: ارائه راهکارها و برنامه های نوین در حوزه جوانان و کسب و کار متضمن بسته حمایتی است و رزش و جوانان استان از این طرحها حمایت می کند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید