خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل بنیاد توسعه و کارآفرینی زنان و جوانان گفت: طرح توان افزایی زنان با رویکرد کار آفرینی برای 100 نفر در هریک از 31 استان کشور اجرا می شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، فیروزه صابر در همایش توان افزایی زنان با رویکرد کار آفرینی، در زنجان افزود: ماموریت این بنیاد، ترویج و توسعه کارآفرینی در بین نوجوانان، جوانان، زنان و سازمان های مردم نهاد در سراسر کشور با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته است.
وی اظهار داشت: این بنیاد اهداف و وظایف دیگری از قبیل کشف استعدادهای خلاق کارآفرینی، ایجاد بانک اطلاعاتی و شبکه ارتباطی کارآفرینان، تلاش در جهت اصلاح و بهبود قوانین، کمک به ایجاد کسب و کارهای جوانان صاحب ایده و مستند سازی تجارب الگوهای کارآفرینان شاخص را پیگیری می کند.
صابر افزود: این بنیاد تشکیل اتاق کارآفرینی در مدارس را با هدف نهادینه کردن این فرهنگ در میان دانش آموزان را مورد توجه قرار داده است.
وی ابراز کرد: برنامه توسعه جوامع محله برای زنان ساکن در حاشیه شهرها، بخصوص زنان سرپرست خانوار که تامین معاش زندگی را بر عهده دارند، اجرا می شود.
مدیر عامل بنیاد توسعه و کارآفرینی زنان و جوانان ادامه داد: این بنیاد به موضوع الگو سازی نیز پرداخته که در پروژه ای با عنوان کارستان 6 فیلم مستند از کارآفرینان برجسته کشور ساخته شده است.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون این 6 فیلم در سطح سینمای هنر و تجربه به نمایش گذاشته شده که الگوی موفق برای زنان و جوانان است.
گفتنی است، این همایش به مدت سه روز برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید