خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارآفرین ایرانی با اشاره به افتتاح اولین کارخانه ایرانی تولید مهرهای اداری اتوماتیک در آسیای مرکزی گفت: گسترش فعالیت این کارخانه در فضای اوراسیا و همچنین سازمان کشورهای مشترک المنافع در دستور کار قرار دارد.


به گزارش کارآفرین ناب، «مهندس حبیب آفتابی» کارآفرین ایرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بیشکک با اشاره به افتتاح اولین کارخانه ایرانی تولید مهرهای اداری اتوماتیک در آسیای مرکزی اظهار داشت: گسترش فعالیت این کارخانه در فضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا و همچنین سازمان کشورهای مشترک المنافع در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: قرقیزستان به تولید کنندگان خارجی امتیازات بسیاری ارائه می‌کند و در این کشور قیمت برق و نیروی انسانی به طور قابل توجهی ارزان است و به نوبه خود با راه‌اندازی کارخانه تعداد زیادی شغل نیز برای شهروندان این کشور ایجاد می‌شود.

آفتابی گفت: در مرحله اول کارخانه نیازمند 65 کارگر از جمله 15 کارشناس ایرانی و 50 شهروند قرقیزستان است و به تدریج کارگران قرقیز روش‌های تولید را آموزش دیده و پروسه تولید کالا تحت نظارت کارشناسان قرقیز قرار می‌گیرد.

این کارآفرین ایرانی تصریح کرد: برای ما تولید محصول باکیفیت بسیار مهم است بنابراین تجهیزات لازم مستقیم از ایران وارد می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال مربوط به ایجاد منطقه تجارت آزاد بین اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران گفت: این موضوع مورد توجه کارآفرینان کشورهای منطقه قرار گرفته و افتتاح کارخانه در یکی از کشورهای اتحادیه مذکور از لحاظ اقتصادی فوائد قابل توجهی دارد و با کاهش قیمت کالا ظرفیت رقابتی آن بالا می‌رود.

آفتابی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بستر حقوقی گسترده‌ای برای همکاری تجار ایران و آسیای مرکزی فراهم شده و باید از این فرصت برای تقویت روابط اقتصادی استفاده شود.

وی افزود: ما همکاران قرقیز خود را آموزش می‌دهیم و همواره شعار «قرقیزستان باید نیازهای بازارهای 300 میلیونی اتحادیه اقتصادی اوراسیا را تأمین کند» را سر می‌دهیم ضمن اینکه در حوزه اقتصادی هم منافع ملی و هم منافع کارآفرینان ایران نیز تأمین می‌شود و همه ما باید به این سمت حرکت کنیم.

آفتابی درباره دستاوردهای دیگر سرمایه گذاران ایرانی در قرقیزستان اظهار داشت: در «بیشکک» کارآفرینان ایرانی فعالیت مطلوبی داشتند که فروش فرش، تولید شیرینی و دیگر انواع کالاها در بازار محلی جایگاه خود را به دست آورده و بار دیگر باید تکرار کرد که از لحاظ منافع اقتصادی سرمایه گذاری در قرقیزستان امتیازات خوبی را در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه دارد.

این سرمایه گذار گفت: در واقع کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی به کیفیت و قیمت پایین مشهور هستند زیرا در تولید این کالا فرمول‌های ویژه‌ای استفاده می‌گردد و محصولات ایران به بازارهای آسیایی رسیدند.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید