خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران از اختصاص 48 میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، محمد امامی امین در جلسه کارگروه اشتغال که در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: اعتبار تعیین شده برای اشتغال زایی در بخش‌های مشاغل خانگی و سایر بخش‌ها باید در دوره زمانی تعیین شده به طور کامل محقق شود. با اعلام اعتبار تعیین شده در حوزه اشتغال در سال 1397 بانک‌های عامل طبق برنامه باید اقدام کنند تا اعتبارات به موقع جذب و اشتغال زایی در این بخش نیز همانند برنامه ریزی انجام شده محقق شود.

وی افزود: تجربه سال‌های گذشته نشان داده که در جذب اعتبارات و تسهیلات مشاغل خانگی باید با سرعت بیشتری در شش ماهه ابتدایی سال جذب اعتبارات را انجام دهیم تا امکان ایجاد فرصت شغلی فراهم شود.

امامی ادامه داد: توجه و سرعت عمل بانک‌ها در بهره‌مندی از فرصت‌های ایجاد شده در اشتغال زایی بسیار موثر است و عده زیادی در انتظار دریافت این تسهیلات هستند. این در شرایطی است که حوزه مشاغل خانگی که تحقق جذب اعتبارات نقش بسزایی در توسعه اقتصادی دارد باید با توجه بیشتری پیگیری شود.

در ادامه این جلسه دهقان معاون اداره کار استان تهران گزارشی از عملکرد این اداره در خصوص اشتغالزایی در سطح استان تهران ارائه کرد و با اشاره به 48 میلیارد تومان اعتبار تعیین شده در حوزه مشاغل خانگی برای سال 1397 گفت: از ابتدای مرداد ماه اقدامات و هماهنگی‌ها برای اعطای تسهیلات به حوزه مشاغل خانگی آغاز شده است. 321 طرح مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های مختلف از جمله بانک ملی، صادرات، رفاه، مسکن و کارگران و همچنین توسعه تعاون و ملت ارسال شده است.

وی افزود: 1665 طرح مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل از سال گذشته باقیمانده‌اند که از سوی بانک‌ها پرونده آنها در دست بررسی قرار دارد.

دهقان درباره اعطای تسهیلات مشاغل روستایی و عشایر برای سال جاری نیز گفت: 273 میلیارد تومان سهم اعتبار در بخش روستایی و عشایری برای سال جاری در استان تهران در نظر گرفته شده که تا کنون 564 طرح در این بخش به بانک‌های توسعه تعاون، کشاورزی و صندوق کارآفرینی معرفی شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید