خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

طرح‌های فناورانه و صنایع خلاق به‌منظور توسعه ظرفیت‌های اقتصادی روستاها و رونق کسب‌وکارهای روستایی از تسهیلات اشتغال روستایی بهره‌مند می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی ، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی گفت: با توجه به مصوبه معاونت توسعه روستایی کشور ازاین‌پس علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان ، طرح‌های فناورانه و صنایع خلاق می‌توانند از تسهیلات اشتغال روستایی با سود 6 درصدی بهره‌مند شوند .

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی بیان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ در خصوص گستره طرح‌های فناورانه از دانش‌بنیان تا صنایع خلاق و طرح‌های فناورانه و ضرورت حمایت ویژه از متقاضیان باهدف شتاب‌دهی به توسعه ظرفیت‌های اقتصادی روستاها و مدیریت منابع ملی؛  اقدام به اجرایی سازی طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حمایت ویژه از اشخاص حقیقی و حقوقی خلاق، مبتکر و کارآفرین  کرده است.

دلیری گفت: در راستای اعلام این مصوبه، معاونت علمی در نظر دارد، با اعلام فراخوان از کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان ، صنایع خلاق و طرح‌های فناورانه دعوت کند، تا از تسهیلات اشتغال روستایی با سود 6 درصد بهره‌مند شوند.

وی در ادامه  افزود: تاکنون بیشتر از 19 شرکت دانش‌بنیان در حوزه روستایی درخواست دریافت تسهیلات اشتغال روستایی را داشته‌اند، که با توجه به گسترش حوزه فناوری‌های " high tec" و اعلام فراخوان اعطای تسهیلات به صنایع خلاق و طرح‌های فناورانه، امید است ازاین‌پس تعداد بیشتری از شرکت‌ها و طرح‌ها متقاضی دریافت این تسهیلات باشند، تا درنهایت این امر موجب پیشرفت کسب‌وکار روستایی شود.

دلیری در پایان با اشاره به نحوه پرداخت این تسهیلات گفت: پس از تأیید طرح‌ها و صنایع منتخب، تسهیلات این صنایع، از طریق منابع اعطایی، صندوق توسعه ملی و بانک عامل پرداخته می‌شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید